Citeren27.06.20070 likes
ff denken hoor moet ik heel lang overna denken ( ben zo perfect heb er niet zo veel )
oh ik weet wat ben hebberig wil me liksteen met niemand delen
oh ik weet wat ben hebberig wil me liksteen met niemand delen

Advertise here!! |
Citeren27.06.20070 likes ff denken hoor moet ik heel lang overna denken ( ben zo perfect heb er niet zo veel )
oh ik weet wat ben hebberig wil me liksteen met niemand delen ![]() ![]() |
Citeren27.06.20070 likes Ik heb een heel klein potje met geduld en kan soms nog wel eens snauwen zonder dat zelf door te hebben.
Groetjes Tess xXx |
Citeren27.06.20070 likes mijn allerslechtste is.. als ik niet lekker in mn vel zit het op een ander uitkuur terwijl die er niks aan kan doen ![]() |
Citeren27.06.20070 likes spreek zelf bijna elke eek af met mn vrienden maar zeg het altijd af pfff uhm soms onzeker, uhm,,, kan mn mening niet geven ![]() Rick |
Citeren27.06.20070 likes Koppig zijn ,maar na een tijdje draai ik wel bij.
En soms iemand afsnauwen zonder dat ik het besef. baby44 |
Advertise here!! |
Citeren27.06.20070 likes Oke...ik ben een treuzelkont, kom dus vaak nèt te laat ergens aanwaaien, het "Suuskwartier" wordt het al genoemd ![]() Maar ècht, als het mòet, ben ik op tijd hoor...hahhahaha! En ben ik moe, dan kan ik er niets meer bijhebben, anders word ik kribbig ![]() xxx Suus |
Citeren10.08.20070 likes Mijn slechtste eigenschap is dat ik rook
Kuss en knuffff Bonn |
Citeren10.08.20070 likes mijn slechtste eigenschap is dat ik niet weet wat mijn slechtste eigenscap is
groeten visser |
Citeren10.08.20070 likes Tuurlijk weet je dat wel zelfs ik weet het hahahahahaha |
Citeren10.08.20070 likes mijn slechtste eigenschap is dat ik euh...
wat was het ook alweer... aja, dat ik vergeetachtig ben |