21.10.20050 likes
daar ben ik zelf ook nog naar aan het zoeken ? Het woord vriendschap wordt vaak gebruikt, maar volgens mijn mening weten vele mensen niet wat het betekent, want na een tijdje zie je ze niet meer ..........
nootje.....
nootje.....
Advertise here!! |
21.10.20050 likes daar ben ik zelf ook nog naar aan het zoeken ? Het woord vriendschap wordt vaak gebruikt, maar volgens mijn mening weten vele mensen niet wat het betekent, want na een tijdje zie je ze niet meer ..........
nootje..... |
21.10.20050 likes een vriend.....
is iemand die er opeens staat wanneer je het moeilijk hebt zonder dat je er om vraagt, is iemand die naar je luistert zonder te veroordelen, is iemand die blijft zelfs wanneer je hem kwetst. een vriend, is iemand die het beste in je helpt bovenkomen die durft zeggen wat hij denkt ook al hoor je het niet graag. een vriend is heeel zeldzaam en voor het leven vriendschap is zeldzaam. velen willen echte vriendschap geven, maar weinigen slagen erin. dat is wat ik vind Iceke |
21.10.20050 likes maar ik vraag me echt af of die echte vrienden bestaan... :/ want ik zal je eerlijk zeggen, ik ken ze niet. soms denk je dat je er een hebt gevonden, maar helaas. als het moeilijk word zijn ze weer weg ![]() naar mijn mening moet je partner ook een groot deel van die eigenschappen hebben. maar zelfs dat herken ik hier thuis niet terug. ik hou echt van hem, begrijp me niet verkeerd... maar....... nou, laat ook maar... ik hoop ooit nog zo'n vriend tegen te komen.. iemand met wie ik in iedergeval goed kan praten. en wie er voor me is.... kusss |
22.10.20050 likes lieve bar zo als ik al zei ze zijn er wel ik heb een jongen als beste vriend nu al 22 jaar dus ze bestaan echt wel kus shirley |
24.10.20050 likes ja ik heb ook een vriendin die ik al 20 jaar als vriendin heb. al vanaf mijn geboorte. maar die is er niet altijd voor me. ze heeft het heel druk en zie haar weinig ![]() |
Advertise here!! |
24.10.20050 likes Ik snap Bar wel..ik heb ook twee goede vriendinnen, maar om nu echt te spreken van echte vriendschap!dat heb ik alleen met mijn zus!!en die mening van ploff ga ik ook in mee |
25.10.20050 likes echte vrienden bestaan echt, bar... maar het is idd heeeeeeeeeel moeilijk om ze te vinden...
lieve groetjes van dodo |
28.10.20050 likes lieve marl ik snap bar ook wel maar ze bestaan echt ze zal er ooit nog eens 1 tegen komen denk ik ( hoop ik ) die vriend van mij woont ook nog eens vlak bij mij bar ![]() ![]() |
28.10.20050 likes ja dat is wel lekker als je vlak bij elkaar woont he ![]() dat had ik vroeger ook met mijn beste vriendin. die woonde achter me. poortje uit en ik was er.. was nog geen 30 stappen. maar nu woon ik iets verder weg he.. maar ja zo komt volgende week een keer lekker bij onbs eten ![]() |