20.10.20050 likes
ik wil graag jullie mening weten over wat de betekenis is van vriendschap 
kuss bar

kuss bar
Advertise here!! |
20.10.20050 likes ik wil graag jullie mening weten over wat de betekenis is van vriendschap ![]() kuss bar |
20.10.20050 likes Lieve Bar,
Een vriend is iemand die je neemt zoals je bent, met je goede en je minder goede kanten ; iemand die je respecteert ; iemand die bij jou is als het goed met je gaat, EN als het minder goed gaat ; iemand met wie je kan lachen EN huilen... Dit is wat een vriend voor me is... kus van Dodo |
20.10.20050 likes helemaal met je eens dodo
groetjes marie |
20.10.20050 likes een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt
gr. timmie |
20.10.20050 likes alleen een dier zal onvoorwaardelijk eerlijk en trouw zijn.
mensen zijn dat zeker niet ......... spreek uit ervaring.... Groetjes Plofff+ m'n echte vriend Dribbel |
Advertise here!! |
20.10.20050 likes dodo helemaal met je eens.
en ploff ook deze mening deel ik met jou. groetjes cats |
20.10.20050 likes ploff.. ik ben het echt met je eens. een dier zou je nooit belazeren of in de steek laten. dat ben ik met je eens.
waren mensen nou maar een keer zo ![]() xxxxxx bar |
20.10.20050 likes Een echte vriend herken je aan het feit dat hij/zij er voor je is, als je hem/haar het meest nodig hebt...
Nakky |
20.10.20050 likes pff had ik maar zulke vrienden. of was mijn vriend maar zo ![]() ![]() bestaan er zulke mensen? mensen die er echt voor je zijn? kuss bar |
21.10.20050 likes ja die bestaan wel bar al zijn er helaas niet veel maar ze zijn er echt wel
hoe zie ik dat :vriendschap is samen alles delen en samen lachen en huilen elkaar geen verplichtingen op leggen gewoon kunnen komen wanneer het uit komt er zijn voor elkaar wanneer nodig is kussssssss shirley |