Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat ik zou willen

2

Advertise here!!

Citeren04.05.20100 likes
dat ben ik dus helemaal met twink eens
ieder mens heeft gebreken niemand is perfect want perfectie bestaat gewoon niet .
ik ben verre van perfect .
maar als ik hoor dat er verhalen rond gaan probeer ik dat met de bron uit te praten en dat schijn ik dus verkeerd te doen en niet alleen ik maar meerdere en dat schijnt te confronterend te zijn en proberen ze je via leugens in een hoek te trappen .
bij mij gaat dat niet lukken want mijn motto is als je zelf weet dat je het goed doet is het goed en hoef je je nergens druk over te maken
maar andere mensen kunnen hier weer last van hebben
stop gewoon met de roddel en laat ieder in zijn waarde

kuss hanna
Citeren04.05.20100 likes
zo hoe oud ben jij pfffff met je hoef me nergen druk om te maken dat is al gelukt merk je toch je maak je te druk kan je nog wel slapen roddels zijn overal klaar tis maar chat tering zeg nu maak ik me ook druk lol

ps als het je nu niet beval ga dan je gras maaien of afwassen en make fun
Citeren04.05.20100 likes
snake ik snap dat jij er geen hol van snapt maar dat is dus wat ik bedoel vraag eerst wat er speelt en geef dan een reactie
Citeren04.05.20100 likes
joh maak wat van je leven en zeik niet zo maak je niet druk en ik wil het niet eens weten onbelangrijk ik zei al make fun
Citeren04.05.20100 likes
Snake

laat mensen in hun waarde he als er probleempjes zijn is dit forum toch prima om dat recht te zetten
ik weet ook wel dat mensen vaak dingen mega overtrekken en dat het maar chat is maar zo werkt het niet he alsje niet weet waar het overgaat blijf er dan ook buiten en bemoei je er dan niet mee deste eerder kan dit forum weer gesloten worden ..

have Funn Snake

groetjes Harry

Advertise here!!

Citeren04.05.20100 likes
http://www.youtube.com/watch?v=I6f-3nDSNi8
Citeren04.05.20100 likes
Lieve Bonneke.

Buck las je stukje op deze forum en hij wil je zeggen dat jij altijd een vriendin blijft voor hem.

Dikke kuss en knuff van mij en Buck
Citeren27.11.20100 likes
Vind dit een leuke Topic en wou hier ook es op reageren...zo ben ik dan weer

Het eerste berichtje geschreven door Hanna1 daar sluit ik me volledig bij aan...mensen hebben al vlug een beeld over je wat totaal niet klopt, doodgewoon omdat je op zaken anders reageerd.
Ook de moeite nemen elkaar te leren kennen is ver zoek tegenwoordig, iedereen is vastgeroest in zen eigen vriendengroepje en als je daar niet bij hoord kan je het wel schudden.
Iedereen is appart en is anders, en maar goed ook anders zouden we allemaal van dezelfde mening zijn.
Men moet es leren verder te kijken dan de neus lang is en niet vlug oordelen over hoe je op iets reageerd of iets opvat.

Grtz
C.
2

Adverteer hier