Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat ik zou willen

1

Advertise here!!

Citeren03.05.20100 likes
goedemiddag

wat ik heel graag zou willen is dat mensen eens de moeite nemen als ze wat tegen je hebben dat ze dat netjes met jou bespreken en niet via nare opmerkingen in het algemeen .
en ook dat ze eens de moeite namen om je te leren kennen en niet een beeld van je gaan vormen die totaal niet klopt
ik lig er niet wakker van hoor maar het zou het wat meer gezelligheid kunnen breng

vriendelijke groeten hanna
Citeren03.05.20100 likes
lieve hanna..

ben ik helemaal met je eens wijfiej..
niet alleen via nare opmerkingen maar ook door te zegge dat je degene bent die over andere lult.. terwijl je geen woord gezegd hebt.. maar zij degene zijn die iedereen belullen achter de rug om.. maar tuurlijk mag ik dit niet zegge want ik ben ook 1 van die mensen die iedereen achter de rug belult hoorde ik.....

Dikke kuss meiss..
Citeren03.05.20100 likes
Dat er over en weer over mensen geroddeld word zal absolute: zo zijn. hou 1 ding goed voor ogen alleen jij kent de waarheid alsje niets te verbergen hebt hoefje je zelf nooit te verdedigen

groetjes Harry
Citeren03.05.20100 likes
mooi gesproken harry en ik verberg niks ik ben een open boek en ben wie ik ben .
toch blijft het feit er liggen dat ik een hekel heb aan opmerkingen die nergens op slaan en machtsmisbruik
smakkerdekuss van hanna
Citeren03.05.20100 likes
Waren ze allemaal maar zo hanna

Advertise here!!

Citeren03.05.20100 likes
Lieve Hanna

Kijk dit is 1 van de redenen waarom me broer hier niet meer komt.En daarbij nog dat ze zijn vertrouwen hebben beschadigt.Hij dacht hier vrienden te hebben maar dat blijkt niet zo te wezen.

Hele dikke kuss en knuff van mij en Buck Hanna.
Citeren03.05.20100 likes
amen
Citeren03.05.20100 likes
hey allemaal,

Normaal reageer ik niet zo snel op een of andere forums, maar hier wil ik wel ff op gaan reageren! Het is gewoon te triest voor woorden dat mensen zich gaan verlagen tot iets en zich dan gaan verschuilen achter een bepaalde onschuld, onschuld die niet terecht is!
Ik ben gewoon van mening :
Remember ... HET IS MAAR INTERNET !!!!!!!!!!!!!!!

Gr...

Zipp

Leven en laten leven !
Citeren03.05.20100 likes
misss buck heeft hier wel vrienden, volgens mij heb was ik toch wel een dinnetje van hem, heb nooit kwade woorden over mensen gesproken hier, geef gewoon mijn mening als ik die wil geven, maar ik respecteer een ieder zoals ze zijn, laat ze in hun waarde en veroordeel nooit iemand. Er zijn ook mensen die dit kunnen beamen. Verder zeg ik niets meer
Hanna ik waardeer je enorm en respecteer je zoals je bent.........
Citeren03.05.20100 likes
als ieder mens met zijn gebreken....eerst eens naar hun eigen keken ...
dat zouden ze het praten .. over anderen wel laten

1

Adverteer hier