Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat hebbie gedaan of ga je doen ?

2

Advertise here!!

Citeren08.11.20060 likes
vandaag ga ik niet veel doen moet om 10.20 op school zijn
en ben om 15.40 pas vrij dus ben pas tegen half 5 weer thuis en
dan eten en misschien nog ff achter de pc en dan om 18.50 naar trainen(als het doorgaat) tot 20.00 en dan douche en misschien nog ff op de pc en anders huiswerk maken als ik dat heb
zo niet tv kijken of slapen

xxx wilma
Citeren21.12.20060 likes
ik zit nu op school heb zo nog 2 lessen en dan ben ik al weer vrij heb zo dus alleen nog engels en maatschappjleer en dan ben ik rij en morgen heb ik het beetje druk eerst school tot 10.00 en dan thuis me mamma helpen en dan gaan me ouders me oma halen en dan me pappa zijn verjaardag vieren en 's avonds moet ik voetballen dan heb ik mixtoernooi met de jongens erbij en dat duurd tot ongeveer half 11 en dan weet ik niet meer wat ik ga doen ik denk dat ik dan wel moe ben maarja zie nog wel

kusss en knufff wilma
Citeren21.12.20060 likes
Ik kom net uit bad, heb mijn nieuwe type baardje (cool hoor ) weer in vorm geschoren, mijn haartjes dan toch wel.
Wasje aangezet en mijn kleren voor morgen alvast klaargelegd, ik heb morgen een kerstborrel op mijn werk, incl. lotery en Grieks buffet....hahahahaha

Dus ik zit nu in mijn badjas, ready for the night, een beetje te surfen, her en der...

En duik vanavond vroeg mijn bedje in, ik wil er een keertje voor 00.00u inliggen

"Cootje XXX
Citeren22.12.20060 likes
ik ben al naar school geweest vandaag en ben net 10 minuten thuis heb nu eindelijk 2 weken geen school
en vanmiddag ga ik nog me vader zijn verjaardag vieren en dan vanavond mixtoernooi in de sporthal

kuss en knufff wilma
Citeren22.12.20060 likes
ha wilmaa en ik kwam hier om het selfde te melden heb sinds anderhalf uur 2 wekenvakantie!!!!!!!
gefeliciteerd met je papa trouwens wilmaa!

dus vandaag me laaste huiswerk ingelevert opschool en me engels herkanst, ging al stuk beter dan de vorige keer dus ik hoop op in 5 in plaats van een 3 ahah!

en nu ga ik heerlijk genieten van mijn vrij sijn!

kuss kirsten!

Advertise here!!

Citeren22.12.20060 likes
heej kirsten dank je wel en ik hoefde niet eens wat te maken ofsjow
we hebben gisteren ook hellemaal niks gedaan alleen maar film gekeken en bij praktijk lessen mochten we op internet dus
en nu idd genieten van de vrije tijd de komende 2 weken

kuss wilma
2

Adverteer hier