Citeren31.10.20060 likes
wat hebbie gedaan of ga je doen ?
Advertise here!! |
Citeren31.10.20060 likes wat hebbie gedaan of ga je doen ? |
Citeren31.10.20060 likes nou ik heb vandaag niks zo veel gedaan behalve naar school geweest in de stromende regen en harde wind en ga over 5 minuten weer naar huis toe
en wat ik verder ga doen weet ik niet xxx wilma |
Citeren31.10.20060 likes ikke heb lekker gewerkt nou lekker ![]() groetjes gewoondave25 |
Citeren31.10.20060 likes en ik ben opgestaan, ontbeten, ff op de klets geweest, de bus gepakt naar twello, ruim anderhalf uur later aangekomen, naar het zwembad gelopen, daarna met kleren aan gezwommen, stukje vaardigheid, conditie en redend zwemmen, weer omgekleed nog stukje theorie gehad, en weer trug naar de bus toe, gaat de bus van apeldoorn naar arnhem, nou niet de snelweg op kunnen komen omdat de slagboom nie tomhoog wilt, buschaufeur dat 15 minuten minsten bliven proberen dan rijd hij maar weer trug naar apeldoorn om vervolgens via eeen andere weg de snelweg op te gaan, egt super grappig de hele bus was sjagie op die chauffeur, behalve ik en jongen uit me klas, wij de grootse lol daar hebben, en eg telekns als ik beetje te hard praate of lachte viel het stil in de bus hihiih, we kwamen niet meer bij!
nou weer andere bus overgstap natuurlijk en stukje lopen en thuis, eten en hups hier nu typen! leuk dagie duz!! kussss kirsten! |
Citeren31.10.20060 likes ik heb gewerkt,en toen kletsen.com ff bellen en gestreken ff koken
forum bekeken, kindjes naar bed brengen, dan weer ff kletsen.com, dan ff heliber vervelen ![]() ![]() gr wonder ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.10.20060 likes nou ik heb vandaag verder niks gedaan
ik was om 14.55 uit en ik was om 17.15 pas thuis het was zo erg maar morgen nog erger agja ik ga verder vanavond ff op internet en gtst kijken ohja huiswerk maken niet vergeten xxx wilma |
Citeren01.11.20060 likes nou vandaag ga ik niet veel doen
ben vandaag ook niet naar school (ben ziek) en naar buiten gaik niet het waait me te hard daar en het weer is verder ook heel slecht hier haast niet geslapen door de brandweer enzo agja hopen dat het weer beter word xxx wilma |
Citeren01.11.20060 likes ik ga vandaag werken, en ehm ja als ik thuis komt gaat altijd meteen pc aan, maar heb hier genoeg te doen ![]() |
Citeren01.11.20060 likes ik nou heel veel maar mn kids zijn vandaag vrij, dus of er veel gedaan word nee denk t niet
en zo komt mn broer een bakkie doen haahahh ![]() |
Citeren02.11.20060 likes vanogtend anar school geweest, kreeg iedereen gesprekje apart met de mentor, natuurlijk op alfabetisch volgorde, dus dat was ff wachten, amar toen heb ik temisnte me huiswerk voor moregn gemaakt, scheelt weer want mij kende werd het ander morgen ogtend vroeg opstaan omdat ik al ben ik de hele middag vrij het dan niet doe ![]() weer thuis, film gekeken, gelijk 2 en half uur verder, ja de film duurde dan wel anderhalfuur, amar ik loop altijd supervaak weg om vanalles en nog wat te doen hahaha en nu ben ik ff liedjes aan het downloden en me mp3 half leegooien zodat er weer eens wat anders op kan! en hier maar ff rondhangen he! kuss kirsten! |