Citeren24.04.20060 likes
wat als je leven al geleefd word
Advertise here!! |
Citeren24.04.20060 likes wat als je leven al geleefd word |
Citeren24.04.20060 likes beter wordt geleefd dan dat ie al is geleeft |
Citeren25.04.20060 likes het leven
heeft iets in zichzelf ik kan het gevoel niet echt omschrijven het is soms zo ongewoon je ziet de bloemen bloeien het gras kleurt zich groen een eend zwemt op het water en een vis er in het leven kleurt de ene dag in de felste kleuren de andere dag grijs en grauw en toch is er elke dag leven het ene moment voel je je gelukkig het andere verdrietig zo is het leven immers het leven is nemen en geven vriendschap en liefde genieten van elk moment . |
Citeren31.05.20130 likes Niemand kan ''jou'' leven, leven. Maar de wijze waarop je wilt leven, kan een ander wel hebben. De gelijkenis over de manier van leven.
Het leven leef je zelf, je leeft naar de toekomst toe. En wie achteruit kijkt bij de stappen die degene zet, kijkt naar het verleden. je leven kan door een ander niet geleefd worden. maar wel de manier waarop je wilt leven, kan een ander hebben overgenomen. (Jessy) |
Citeren31.05.20130 likes Dan leef ik gezellig met die gene mee, als mijn leven door een ander wordt geleefd. ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.06.20130 likes als ze mijn leven willen leven prima maar dan ook de problemen meenemen ![]() |