Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wat betekend deze chat voor julie

2

Advertise here!!

Citeren18.06.20130 likes
Dat zal ik willen zien in de kamer Jarima...,hoe jij bent
Citeren18.06.20130 likes
deze chat heeft mij door een moeilijke periode geholpen... (vechtscheiding) door de leuke mensen, de leuke sfeer en veel lol en ongein... is kletsen mij nauw aan het hart gegaan... door kletsen vergat ik mijn scores en leerde terug te leven... (dat je ondanks je scores kan lachen en lol maken en dat dat beter helpt dan eender welke kuur)

leerde leuke mensen kennen... maakte uitjes mee en leerde mensen kennen van achter de letters die op het scherm komen... je houdt er vriendschappen aan over...

en in mijn geval, heb de man van mijn leven gevonden... kan hem voor geen goud in de wereld missen... ging niet van een leien dakje... want je hebt ook tegenstanders op een chat... die je wel ff willen laten wankelen... maar echte liefde overwint alles... we zijn gaan samen wonen en getrouwd...

dus eigenlijk door de jaren heen, dat ik hier ben, ben ik door een diep dal gegaan, heb ik vrienden en een man leren kennen... en is kletsen mij heel diep in mijn hart gekropen...
o_-
Citeren18.06.20130 likes
heel mooi geschreven but
Citeren19.06.20130 likes
dr is maar 1 persoon die me in werkelijkheid kent en hoe ik ben ook wel eens druk maar kan ook rustig zijn
ik ben en blijf mezelf
hoef me niet te bewijzen hoe ik op kletsen ben zolang je jezelf blijft is goed
wat waar is en wat niet waar is daar zie ik soms het verschil nog niet tussen maar krijg ik steun bij dat scheelt ook weer
kletsen mis je wel je wordt er steeds naar toe getrokken omdat hier anders is dan op andere site s mijn motto is blijf gewoon zoals je bent doe je gek genoeg
Citeren19.06.20130 likes
Kletsen hier is voor mij een ontspanningsmoment, even tijd voor mezelf.
Mensen die me wat langer kennen weten dat ik hou van een dolletje maar op z'n tijd ook heel serieus kan zijn. Regelmatig ben ik wel een tijdje weg op de chatbox, dit omdat ik het geen gewoonte wil laten worden, niet verslaafd wil raken aan chatten en kleine irritaties weg wil nemen. Het betekend dus niet dat ik het dan ineens niet meer gezellig vind maar even pas op de plaats maak. Ik kan een vreselijke bitch zijn maar ook poeslies hahaha. Ik kan daar prima mee omgaan, voor anderen is dat soms wat lastiger.
Maar als je me beter leert kennen, zul je merken dat ik beet meeval!
Ik ben gewoon heel direct en zeg wat ik vind, maar als ik goed fout zit geef ik dat toe en praat het meestal wel uit.
Later op de avond zit ik het best op m'n plekje, omdat er dan mensen aanwezig zijn waar ik graag mee praat. Ze hebben humor maar zijn ook in voor een goed gesprek, dat waardeer ik enorm.
Mensen die in mijn hartje zitten zijn:
Butter en Plofff
Mram
Twinky en Vos
Snuffeltje
Plantje
Rick
202
Aap
Deze mensen ken ik al een aardig tijdje.
Van de nieuwe contacten die ik heb gevonden klikt het goed met:
Migor
Joy
Marcel
Bella
Schuif
Blade
En Martin
Er blijven natuurlijk altijd mensen die je lang niet hebt gesproken die je een beetje mist.

Verder kan ik over het algemeen zeggen dat ik redelijk mijn draai heb gevonden. En hoop nog met veel plezier op mijn vaste hangplek aan te waaien! Dikke knuffel van Ami

Advertise here!!

Citeren19.06.20130 likes
Lekkere spelling weer ik kan poeslief zijn en best meevallen
Citeren22.06.20130 likes
ik heb ondertussen verschrikkelijk veel meegemaakt.
toen ik hier net kwam was ik verschrikkelijk onzeker maar door goeie steun van mensen klom ik weer op het topje van de berg!
ik ben er toen tijdje uitgeweest om dat ik dingen een beetje zat was hier... nu ik weer terug ben heb ik zo me momenten dat ik ff onzeker/boos/verdrietig ben mensen steunen me enorm op de chat en daar ben ik echt blij om mensen waar ik een goeie band mee heb?
Apennootje heb ik een goeie band mee sinds de uitje en daar ben ik echt blij om dus vooral voor jou harstikke bedankt!
RoosFrancis
MaanMeisje
Meisje22
Ruben
Plofff
Butterfly-Demon
Loesje
en natuurlijk niet te vergeten
noor

ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun die ik heb gehad of krijg op dit moment..

Kletsen is me goud waard!
2

Adverteer hier