Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wat betekend deze chat voor julie

1

Advertise here!!

Citeren15.06.20130 likes
deze chat beteken intussentijd heel veel voor me.
wat een bijzonder ervaring hier,je deelt dingen samen. je leest verhalen van een ander,je leeft mee.met een ander,
je lacht en je huilt,ik ben dankbaar dat ik jullie hier heb mogen ontmoeten, dus dit beteken de chat voor mij.
Citeren15.06.20130 likes
Kletsen is voor mij een heerlijke uitlaat klep.

Vaak is het dat ik er wat later op de avond ben, dan is het veel dollen en meestal heel gezellig.
Als ik er overdag ben is het ook gezellig maar tóch anders.
Ieder mens heeft zijn eigen dingetjes en dat is het mooie eraan, je hou daar rekening mee.

Ik heb in de loop dr tijd hier goede vrienden gemaakt.

Plantje is mijn maatje hier maar dat was hij ook al voor ik op klets kwam
Dat telt ook voor zijn broer , maar dat is niet zo'n chat beest als zijn broer.
Met freakske is het ook gezellig, we kunnen dollen maar hebben ook goede gesprekken.
Marcel is ja gewoon Marcel de gezellige weerman en tóch ook wel te vinden voor en serieus gesprek.
Migor ha dat is een verhaal apart, hij kan soms heel bot uit de hoek komen en dan vooral tegen mij, maar ik weet waarom en daar gaat het dan om.
Ik ben hem gaan waarderen in de tijd dat ik hier ben en dit vooral om hoe hij het allemaal tóch maar even doe als alleenstaande vader super gewoon.
Marwin super goed ventje ( broekie )
Schuif is ook iemand waarop ik kan bouwen, hij help me met dingen die ik soms moeilijk vind, zoals een brief naar mijn baas, daar was ik heel blij om.
Plofff en butt die zijn er ook altijd als ik iets wil weten of ergens mee zit.
Bonneke mijn allessie vanaf het begin hier, al hebben we nu wat minder contact, ik ben blijb dat ik haar heb leren kennen.
Funny ook een super iemand waar ik veel steun en vriendschap aan heb.
En dan natuurlijk Natas heerlijk persoon.

Kletsen is voor mij de eerste site waar ik ging chatten en naderhand tóch soms met de cam.
Het is denk ik ook wel mijn laatste klets site want ik voel me hier wel thuis

Vooral na het gezellige klets uitje, ik heb toen die personen leren kennen, met sommige heb je een klik ( ik vooral met die 2 heerlijke kids )
Maar ook wel toen ik me op me gemak voelde met iedereen die er toen was.
Het wokken was ook heel gezellig
En de terug reis met missouri , yboika en Frank was gezellig

Ik klets hier met zoveel mensen en ben er een hoop vergeten, maar ik heb weer genoeg getikt hierzo.

Plant, blade en migor zullen wel zeggen Bell jij slijmbal
Maar boeit me niets mannen......
Ik ben wie IK ben en ik ben er blij mee

Hmm ik had ook heel kort kunnen zeggen,

Ik ben blij met klets, het is voor mij een heerlijke uitlaatklep geworden.

Dus Denre ik heb bij klets mijn plekkie wel gevonden.
Jij hebt een mooie site gemaakt

Citeren15.06.20130 likes
Belleke je kletst teveel nee hoor geintje dinnie, ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen en dat je me dinnetje bent geworden

Verder heb ik het ook erg naar mn zin hier, en heb ik een aantal leuke mensen leren kennen

Lieve kletsers ik hou van jullie smakker de smak
Citeren15.06.20130 likes
wat maakt het chatten later op de avond anders cq leuker dan overdags die vraag stel ik me de laatste tijd steeds vaker ??
Citeren15.06.20130 likes
chat is chat ....

Advertise here!!

Citeren15.06.20130 likes
omdat de chatters van sávonds overdag werken ploff
Citeren16.06.20130 likes
Idd Twink

In de avond is het gezellig omdat er meer mensen zijn dan op in ochtend en s'middags.Voor mij is het soms uitlaat klep en als je iets typt op Forums plaats er zijn altijd personen die er iets op typt is ook fijn!!
Daarom kom ik hier graag kletsen....
Citeren16.06.20130 likes
Plofff

Anders is de gespreks stof al kan dat soms juist helemaal andersom zijn.

Ik vind het alle keren als ik bij klets kom gezellig, vond ik dat niet dan is het klik kruisje en kom ik een ándere keer weer.

Ik kom hier voor mijn ontspanning
Citeren17.06.20130 likes
ik kom voor de gezelligheid en kijken of je een klik hebt met paar dames
vind bella en yb en funny en thee en nog een paar aardig die trek je er wel eens door heen
toffe meiden zijn t
Citeren17.06.20130 likes
en ja zal ook maar wat zeggen over mannen waar ik ook om kan lachen
die zeggen gewoon lachen is gezond
plofff is ook een toffe gozer kan je ook een serieus gesprek mee hebben butter mag blij zijn met zo n man
en in de maling nemen kan ie ook goed
ga zo door plofff

1

Adverteer hier