Citeren12.07.20050 likes
ik de eerste 3 weken van augustus, ga misschien de laatste week weg naar zuid frankrijk maar andere 2 weken in huis klussen en lekker met mijn dochter samenzijn.
gr. tim
gr. tim
Advertise here!! |
Citeren12.07.20050 likes ik de eerste 3 weken van augustus, ga misschien de laatste week weg naar zuid frankrijk maar andere 2 weken in huis klussen en lekker met mijn dochter samenzijn.
gr. tim |
Citeren12.07.20050 likes Hoi Tim,
Ik ben deze keer de eerste om je alvast een ontzettend fijne en zonnige vakantie toe te wensen. Doe waar je zin in hebt en maak het gezellig met je dochter. Kortom, geniet er met volle teugen van... Liefs en tot klets, Dyana xxx |
Citeren12.07.20050 likes heyyyyyyy
Alles goed met de mensjes hier??? Ik ga met vakantie op 23augustus en dan neem ik het vliegtuig richting Mexico! Playa del Carmen meer bepaald! En dit voor 17dagen...Het is de eerste keer dat ik zo ver weg ga uit mijn belgenlandje!Als dat maar goed afloopt..hihihi...Als ik terug kom van mijn reis (hopelijk heelhuids) hahahaah...zal ik met veel plezier mijn reiservaring hier neerpennen. Ik wens verder iedereen van jullie een prachtige zomervakantie toe en ik zou zeggen, geniet met volle teugen van jullie vrije dagen... Dikke knuf en kus, snoop |
Citeren12.07.20050 likes tja onze zoon is niet thuis,awel wel thuis,maar gaat op sportkamp,tussendoor gaat MORGAN naar soort sportkamp ,wel speelkamp in BORNEM ,hopelijk laatste week in augustis naar zee,verder ieder??n prettige vakantie,veel genot en ook behouden terugkomst ,kusses marina superster6 |
Citeren13.07.20050 likes haha nou jullie allemaal veel plesier op vakantie hoor!!! ikke blijf lekkr thuis lekkr kamperen in de tuin hahaha!!! en elke dag swemmen owk heel leuk hoor!!!!
soentjuhzzz kirsten! |
Advertise here!! |
Citeren13.07.20050 likes Nope, ik ga dit jaar niet op vakantie, heb dan ook geen vrij dit jaar. Simpel om het feit dat ik dan anders alleen op vakantie zou moeten gaan, en dat wil ik niet.
Voor iedereen die dus wel op vakantie gaan wens ik het allerbeste toe op de vakantiebestemming!!!! Jaco |
Citeren13.07.20050 likes oke ik ga wel weg dus op 29 juli naar malgrat de mar in spanje ga jullie missen maar zoek wel een internet cafe op hoor dus zal jullie soms wel ff spreken ![]() lieve groetjes shirley xxx |
Citeren13.07.20050 likes zeker doen shir !! ik zal je ook missen .......ik blijf lekker thuis, ga het strand opzoeken ........ook heerlijk en misschien knal ik de caravan wel ergens neer.....zie wel
xxx muts |
Citeren13.07.20050 likes oja en ga natuurlijk ok nog eens met de loveboot met muts tussen door ![]() lieve groetjes aan mijn maatje ![]() |
Citeren14.07.20050 likes ik ga een week naar de ardennen met mijn gezin!!!!!
en daarna wat dagjes maken.......naar zee enz............wens iedereen ook een fijn vacantie toe en geniet ervan ![]() wonderfull |