|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ben al jaren aan het trainen, heb de vierdaagse 1x gelopen en dan wel de 50 km en misschien als ik ingeloot wordt, doe ik volgend jaar weer mee. Mocht ik niet ingeloot worden en Tess wel dan ga ik wel mee naar Nijmegen om Tess iedere dag aan te moedigen.
Groetjes & xxxxxsjes
Nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten heei nice had je dit jaar mee moeten gaan doen1 had je niet hoeven worden ingeloot, waren er dit jaar minder als normaal die zich hadden opgegeven en op de laatste dag dat je je kon inschrijven was er nog plek zat...
kusss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou, ik zou het bijzonder knap van jullie vinden als jullie dat gaan doen (petje af)
Persoonlijk lijkt het mij erg zwaar, een vriend van mij doet nu voor het 3e jaar mee, en is dan ook al het hele jaar bezig met trainen.
Maar de gezelligheid er rondom heen lijkt me wel gaaf, de feesten, de mensen die de wandelaars aanmoedigen enzo...
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten ff een ideetje, mischien zijn er mensen in de omgeving van nijmegen hier op het forum die plaats hebben om de wandelaars te laten logeren....
enne kirsten als je nou weer eens aan het fietsen bent hier in de buurt laat het ff weten zorg ik voor een lekkere bak thee en wat lekkers  groetjes treaxxxx
oow ja dat oppassen meen ik dus he mijn kids kunnen wel bij opa en oma dan heb ik 2 extra slaapkamers waar ik matrassen of luchtbedden op kan gooien, heb een speeltuin voor de deur en een mooi groot zwembad die we kunnen opzetten. de kids van tessem zijn hier al eens geweest tijdens de 4 daagse en hebben zich prima vermaakt
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahaha treetje sal ut je melden hoor hahaha!!!
alleen ut probleem is dat ik nooit weet waar ik heenga fietsen van te voren hihihi, ik doewaar ik op dat moment zin in heb  kuss kirsten! |
|
wandelelele, humzzzz vraag wel aan luca aaaaaaaaaaaaals wij meegaan, of ze dan wandelwagen voor mij meeneemt whahahah  xx roos |
Anonymous Undefined 65739 berichten roos al moeten we op de knieeen als we gaan gaan we dr voor en niet anders
|
ooooow dus zonder wandelwagen ?????????????  xx roos |
Tessem Undefined 2226 berichten Heeej sissie,
Nu niet meteen alle slaapplaatsen weggeven, als Nice en ik beide mogen mee lopen en we hebben de kids tja... je raad het dan al he <lol>
Dusse mensen nog niet alle plekkies opeisen  Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen
heee lampje, jij wil ook aanmoedigen???en niet mee lopen.
hahahahah gaan wij met groot spandoek met kletsen.com vlak bij de camera's staan!!!
gr. jeanette |
|