Hallo allemaal,
Hartstikke leuk te lezen dat er meerderen zijn die de nijmeegse willen gaan lopen volgend jaar.
Ik heb em nu 2x (1x 30 km, 1x 40 km) uitgelopen en kan zeggen dat het een belevenis van je leven is. Ookal kom je er met blesures of tig blaren weer van thuis en vloek je dan dat je er nooit meer aan mee doet, toch stoom je jezelf weer klaar voor het volgende jaar.
Nu ff nog wat info voor de kilometers die je lopen kunt.
Ben je een vrouw tussen de 18 en 60 jaar dan moet je 40 km lopen wil je het bekende sterretje krijgen.
Ouder of jonger dan die leeftijd mogen 30 mk lopen voor een sterretje.
Ben je een man tussen de 19 en 50 jaar dan moet je 50 km lopen wil je het bekende sterretje krijgen.
Mannen tussen de 16 en 18 en tussen de 61 en 65 jaar mogen ook de 40 km lopen voor een sterretje
Ouder of jonger mogen ook de 30 km lopen voor een sterretje.
Verder zijn er ook nog de diploma-lopers die mogen dus zonder vragen de 30 km lopen, maar krijgen dan dus alleen een diploma.
Alleen de aanmelding daarvoor is maar beperkt.
Er zit sowieso een limiet aan het aantal mensen die mee mogen lopen. De mensen die dit jaar lopen hebben volgend jaar eerst voorrang met de aanmeldingen en daarna is het tot het limiet is bebreikt.
Hopelijk genoeg en duidelijke info, anders als er nog wat vragen zijn kun je zo naar de site van de vierdaagse surfen.
URL
Ik ga proberen volgend jaar mn 2e sterretje te halen, dus ga ik voor de 40 km.

Groetjes Tes xXx