Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

waarvoor leef ik???

1

Advertise here!!

Citeren14.07.20060 likes
ik wordt gek van die vraag...
waarvoor leef ik tog?
ja soms heb ik het ff echt gehad hoor, elke dag wel van die momenten te hebben dt je alleen maar kan huilen, dat je alleen maar dood wilt... en dan daarna voel je je weer goed en ben je blij dat je leeft... pfff wordt daar soms zo gek van he!
en dan lig ik savonds in me bed zie ik mezelf daar liggen en voel en zie ik mezelf groter worden, opgeblzen daarna weer kleiner, groter enz... dan het gevoel dat ik in me matras verdrink dan dat ik er bovenuit zweef!
dat blijft zo eng elke keer...
dan die stroom met tranen die gedachten dat niks goed lijkt te zijn, dat gevoel dat je alleen bent, het hyperventileren, of me lichaam dat schrokt, me arm die dan pijn doet...
dan vraag ik me echt af waarvoor ik leef hoor!
waarvoor elke dag jezelf weer staande houden, als we toch ooit allemaal een keer dood zullen gaan...
maarja daarna voel je je weer goed he, en dat gaat heerlijk de hele dag door....
heb daar nu echt ff genoeg van hoor!

kuss kirsten!
Citeren14.07.20060 likes
kirsen........dat ene zinnetje moet je in je hersens opslaan en nooit meer vergeten...........MAAR JA,DAARNA VOEL JE JE WEER GOED HE....

;)
Citeren14.07.20060 likes
Hoi Kirsten,
wowww denk dat ik het wel is niet zo leuk heb, errug vervelend jou gevoelens...en toch altijd ben je in voor een praatje en meestal nog is vrolijk ook, en mee leven met anderen kan je ook opbrengen. teken dat je een hele sterke persoonlijkheid bent. dus meid kop op praat je ellende van je af jij hebt vast iemand waar je dat bij kan. en hoop voor jou op mooie tijden zonder al die rot gevoelens die steeds terug komen. en idd idem wat zuurkool zegt he...JIJ BENT UNIEK ALS IEDEREEN, sterkte kusss feye
Citeren14.07.20060 likes
Hoe moeilijk sommige dingen ook zijn t leven ... je moet elke dag als een kadootje zien.

Er gebeurt altijd wel íets op een dag waardoor je hart even een sprongetje maakt....
Citeren14.07.20060 likes
Herken een hoop in jou verhaal...
Het lijkt er op dat je niet goed met je emoties overweg kunt
ga is kijken op

URL

Klik op de knop waar tests op staat.
En beantwoordt de 100 vragen test
Het is mulitplechoice dus het valt reuse mee
Aan het einde komt er een getal uit
als je hoger zit als 70 ben je een hooggevoelig persoon

Advertise here!!

Citeren14.07.20060 likes
is ook leuk voor anderen om te doen trouwens

Mijn score was 96 hihihi
Dus dan weten jullie gelijk wie Saffie is

(oei wat stel ik me kwetsbaar op zeg!!)
Citeren15.07.20060 likes
dank voor jullie reacties allemaal

saffie, heb ik al weleens gedaan, ik ben ook hooggevoelig, dat weet ik, van die test heb ik het nooit gelooft hoewel ik op 97 uitkwam!!! en hoe vaakl mensen het hier wel niet zeiden! ik geloofde het pas toen me psygologe het sei hahaha, ben niet eigenwijs ofsow...

en ja jullie hebben gelijk altijd dat zinnetje onthouden, van daarna voel je je weer goed!!! enigste probleem is dat ik op zo;n moment zoiets niet in kan zien, dan kan er gewoon niks positiefs binne komen...

dikke kuss kirsten!
Citeren15.07.20060 likes
mijn score kwam boven de 100 uit, ik ben supergevoelig, lijkt wel of ik altijd uien snijd!

en mijn hart heeft onlangs weer een leuk sprongetje gemaakt
kirsten je kan het!
Citeren15.07.20060 likes
zal morge is kijken wat mijn score is

xx roos
Citeren15.07.20060 likes
koekie er bij roosje cool:

1

Adverteer hier