10.09.20060 likes
kirsten dit klinkt miss dom maar je schrijft zelf al wat je er aan kunt doen (je waarde ligt in wat je bent en niet in wat je hebt )een mooie uitspraak dus doe er wat mee meid
Groetjes gewoon dave25
Groetjes gewoon dave25
Advertise here!! |
10.09.20060 likes kirsten dit klinkt miss dom maar je schrijft zelf al wat je er aan kunt doen (je waarde ligt in wat je bent en niet in wat je hebt )een mooie uitspraak dus doe er wat mee meid
Groetjes gewoon dave25 |
10.09.20060 likes ik snap je niet helemaal geloof ik dave...
in wat je bent is je innerlijk in wat je hebt je spullen, dat is wat ik bedol met die zin, amar snap ff niet wat dat hiermee t maken heeft, of ben ik nu zo dom??? kuss kirsten! |
10.09.20060 likes kirsten, je hebt foto's van jezelf gepubliceerd, geloof me, je bent superslank, menig vrouw zou met je willen ruilen.
maar ik denk dat je toch echt prof. hulp erbij moet nemen (als je dat al nog niet gedaan hebt) want eten en uitspuugen met zo een rank lijfje als jij is echt niet goed. veel sterkte en succes |
10.09.20060 likes dankje tim
ik weet ook wel dat wat ik doe is niet goed, maarja het voelt wel goed! en ik kies liever voor me gevoel... zoalng ik niet ziek wordt vind ik het eigenlijk wel best zo... klinkt mischien stom maar zo voelt het voor mij... en slank ben ik dus niet! kuss kirsten! |
10.09.20060 likes Kirsten... Als het echt allemaal zo 'goed zou voelen', dan schreef jij niet steeds dit soort berichten op het forum.
Jij vindt het helemaal niet best zo. Ik mag misschien niet oordelen over jouw psychologe, maar eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels.... |
Advertise here!! |
10.09.20060 likes weetje flair je hebt ook gelijk hoor en bij de psygologe ben ik nu mee gesotp sinds donderdag ik vertelde daar tog niks...
en je hebt gelijk natuurlijk voelt het lang niet altijd goed, maar het voelt ook niet goed te eten!!! ik wil ook niet kotsen maar ik moet het ook weer vanmeself, ben gewoon dubbel aan het denken... en weet ook niet wat ik moet denken... kuss kirsten! |
10.09.20060 likes Lieve Kirsten,
Er zijn genoeg instanties waar je terecht kunt met jouw problemen. Je ouders, huisarts, mentor, familie/vrienden kunnen je helpen om het juiste adres te vinden. Succes en kom op dame ! |
10.09.20060 likes
en slank ben ik dus niet!
ok een alcoholist zegt: ik kan best drank laten staan een junk zegt: ik ben helemaal niet verslaafd de ontkenning is een algemeen feit ... jou gedragspatroon is een onderdeel van of boulimia of anorexia Hoe je dat moet bestrijden, daar zijn mensen voor die daar voor gestudeerd hebben, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat je je met braken goed voelt .. dat zit in je hoofd zo en zelf 'besef' je dat niet ... ok ik laat het hierbij, meer kan ik ook niet doen gr. tim |
18.09.20060 likes me ouders weten het nu...
en me mama gaat me helpen, het moet me echt lukken hoor... kuss kirsten! |
18.09.20060 likes ik weet niet waar ik meer misselijk v word timmy... |