Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waarom zijn jullie hier ????????

1

Advertise here!!

Citeren24.05.20060 likes
Gewoon een klein vraagje.

Waarom komen wij hier allemaal op de chat?
Wat drijft jullie iedere dag weer naar hier of op het forum?

Voor mij althans zijn het hier de gezellige mensen en ondeugende mensen die het zo aantrekkelijk maken. Iedere middag neem ik dan ook effen de tijd om langs te komen, wanneer ik het effen kan.

Eens zien nu hoeveel reacties & antwoorden er op deze twee vragen komen.

iceke

hahhahahah sorry iceke heb er ff eentje van je gejat kusssssssssssssssssss
Citeren24.05.20060 likes
ik ben hier gewoon voor de lol.
ik ben geen tv mens.dus als mijn vrouwke een serie volgt op de t.v .
ga ik ff chatten............ik raad daarom ook iedereen aan ,om de pc gewoon in de woonkamer te laten,zodat je nog contact heb met je partner...............als je je gaat afzonderen in een andere kamer,kan dat op een gegeven moment problemen geven in je relatie..........nu laat ik haar ook eens meelezen,als ik eens een keer ontdeugend ben op de chat.(wat weinig voorkomt,ik ben meestal serieus)
Citeren24.05.20060 likes
Ik kom hier al sinds 26 januari 2005, en vind het nog steeds leuk hier...De reden waarom ik hier destijds kwam, is omdat ik toen net van mijn vriendin af was, en me afvroeg wat nu te doen met de loze tijd in mijn eenzame bestaan...
Ik heb toen mijn stoute schoenen aangetrokken en ben gaan chatten, iets wat ik nog nooit had gedaan, en ben gelijk hier terecht gekomen, en vond het vanaf dag 1 reuze gezellie......

Jaco XXX
Citeren24.05.20060 likes
Gezelligheid kent echt geen tijd
Dat is wel weer bewezen
Met z’n allen aan de chat
En de kleuren om het even
Zo een heerlijke chat hebben ...
Voor deze teken ik

hihihihi

.
Citeren25.05.20060 likes
ik ben op deze site terecht gekomen om de eenzaamheid op te vullen.ik ben getrouwd,heb 2 tieners en werk 24 uur.sinds kort is mijn man,buiten zijn fulltime baan,een opleiding begonnen als beveiliger.hiervoor moet hij in de weekenden werken tot 4 uur s'nachts.ook doet hij in de week s 'avonds ook nog vaak klussen.aangezien ik hierdoor ontzettende vreetbuien weer kreeg (zie,de weegschaal ,potverdorie),heb ik een alternatief gezocht.ik hoopte hier wat vrienden te leren kennen en ook mijn gedachten van het eten af te krijgen.en het werkt aardig,moet ik zeggen.iedereen is leuk en je krijgt veel steun .dus is het voor mij een hele goeie zet geweest.groetjes uit brabant,audoe.............

Advertise here!!

Citeren25.05.20060 likes
ik was na me scheiding best alleen en wist niet wat ik met me tijd moest doen

en kwam tijdens het surfen kletsen tegen , en ben niet meer weg gegaan hahahahhaha

vind het hier veel te leuk, niet te zwaar gewoon leut en daar houd mram van ( en van kussssssssss en dat kan hier vol op )
Citeren25.05.20060 likes
:upm dat ik gek ben en jullie ookis japans grapje
Citeren25.05.20060 likes
hahhahah ja hoor sambal ben ook gek ( op jouw :tongue
Citeren25.05.20060 likes
ja vind je het gek heb net krullen gezet
Citeren25.05.20060 likes
nou ik kom hier sinds februari 2005, maare toen ben ik 1 of 2 keer binnen geweest en toen pas weer in mei haha! was gelijk afgeschrikt door unvies mannetje whahaha!
was hier trouwens gekomen omdat wij toen thuis voor het eerst internet hadden en ik weleens wou chatten...
blijf hier alsnog uper graag komen, vind het super gesellig en kan hier alles kwijt, en jullie sijn hier alemaal zo lief!!!

kusss kirsten!

1

Adverteer hier