Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waargebeurde verhalen :)

Advertise here!!

Citeren22.09.20060 likes
deepbleu kletsen.com opgepakt wegens stalken.
belgie - Vandaag Vrijdag 22-09 is belgie verlost van de hinderlijke stalker deepbleu kletsen.com.

deepbleu kletsen.com werd gearresteerd omdat kletsen.com tientallen inwoners van belgie en omgeven heeft gestalkt. Volgens de politiewoordvoerder ging het vooral om mensen met wie kletsen.com vroeger problemen had. Het begon met rare telefoontjes in de nacht, maar afgelopen dinsdag ging kletsen.com echt te ver. kletsen.com heeft meerdere mensen op contact sites gezet. De slachtoffers werden overspoeld met telefoontjes van mensen die de advertentie hadden gelezen. De politie van belgie doet er alles aan om deepbleu kletsen.com voor langere tijd achter de tralies te krijgen. deepbleu kletsen.com krijgt in elk geval een straatverbod en een boete van 1900 euro.
Citeren22.09.20060 likes
Spookpoeper jaco kletsen.com gearresteerd
nederland - jaco kletsen.com, beter bekend als de "Spookpoeper", wordt momenteel vastgehouden in verband met herhaaldelijk schijten in het openbaar. kletsen.com kan aanklachten tegemoet zien van de uitbaters van meer dan 25 zwembaden, restaurants, winkels en andere gelegenheden, waar hij excrementen achterliet.

jaco heeft inmiddels bekend. "Ik ben inderdaad de beruchte Spookpoeper." Gevraagd naar het waarom kwam de Spookpoeper met een opmerkelijke verklaring. "Poep is de beste manier om zaken die aandacht behoeven voor het voetlicht te brengen. Het is mijn manier om kleine en grote boodschappen over te brengen." kletsen.com heeft de gewoonte bij elke hoop een protestbriefje achter te laten dat ondertekend is met "SP".
Citeren22.09.20060 likes
Roekeloos rijgedrag van tessem kletsen.com
nederland - kletsen.com was al vele malen gewaarschuwd maar gisteren ging het dan toch verkeerd. De zoveelste roekeloze brommerrit kwam tessem kletsen.com duur te staan

"Dit is erger dan een bekeuring," aldus de politieagent die als eerste ter plekke was. "Als de plantsoenendienst van nederland anderhalf uur bezig is om je uit het talud te graven, dan spreek je in pubertermen al gauw van een ramp."Het feit dat meer dan 50 schoolgenoten toekeken hoe tessem uit een penibele situatie werd bevrijd maakte het alleen maar erger.Ondanks het gezichtsverlies schroomde de politie van nederland niet om tessem te arresteren. In de politiecel heeft kletsen.com drie dagen de tijd om het stof uit de kleren te kloppen.
Citeren22.09.20060 likes
snuffel snuffel kletsen.com opnieuw ontslagen
nederland - Ze was net begonnen met haar nieuwe baan toen snuffel kletsen.com alweer werd ontslagen. Tot overmaat van rampwerd ze ook nog gearresteerd wegens verkwisting van overheidsgelden.

De burgemeester van nederland had niet verwacht dat het zo zou lopen toen snuffel snuffel kletsen.com onlangs bij de onderhoudsploeg voor wegen in dienst werd genomen. "Bij haar vorige baan werd snuffel ontslagen vanwege een flauw akkefietje maar dat leek me geen beletsel om haar op deze nieuwe job te zetten. Helaas pakte het anders uit." snuffel kletsen.com werd er op uitgestuurd om de bewegwijzering te verbeteren. In plaats daarvan nam het aantal ongevallen toe door allerlei schrijffouten.

"Ik heb nou eenmaal een slecht woordbeeld. Mijn vorige baas vond dat ik niet netjes schreef en ontsloeg me daarom maar dit had ik ook niet verwacht," aldus een teneergeslagen snuffel snuffel kletsen.com . Vermoedelijk waren door het handschift de taalfouten voorheen niet opgevallen. De grote letters van de strepentrekkers in nederland laten echter niets aan duidelijkheid over.

snuffel kletsen.com kan een boete van € 1750,- tegemoetzien wegens verkwisting van onverheidsgelden en een taakstraf van 240 uur. Wat die taakstraf dan nog zou moeten zijn is onduidelijk

Adverteer hier