Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

waar zijn jullie bang voor?

Advertise here!!

Citeren13.07.20060 likes
3 honden Dodo... maar er zullen ook vast wel ergens 3 spinnen zijn vrees ik
Citeren13.07.20060 likes
ha dat was ik nog vergeten ben owk bang voor slangen en paarden!!!

kuss kirsten!
Citeren13.07.20060 likes
Ik ben bang voor elektriciteit (heb ooit toen we met de bus naar Pinkpop gingen per ongeluk tegen schrikdraad staan plassen, ik kan je vertellen: Dat is een ervaring om nooit meer te vergeten hahaha)

En wat ik ook een beetje eng vind, is als je in de zee aan het zwemmen bent, denken wat er allemaal in die duistere donkere diepte onder je zwemt, maar waar je geen weet van hebt....brrr

Qua ongedierte vind ik teken en dazen (paardevliegen) en wespen vieze beesten, ik ben nog nooit gestoken, en dat wil ik gaarne zo houden

Maar honden, slangen of bv spinnen ben ik niet bang voor, heb vroeger een vogelspin als huisdier gehad

Jacootje
Citeren13.07.20060 likes
dank je dodo lief van je
Citeren13.07.20060 likes
Nog nooit gestoken?????????

Advertise here!!

Citeren14.07.20060 likes
jah dat verwonderde mij ook al espasa hahahaha!
ben tog al best vaak door een wesp gestoken, maar vind ze niet eng hoor hahaha!

ha jaco wat je zecht als je zwemt ja, dat heb ik ook wel een beetje hihihi, denk altijd dat er haaien zijn ahahahah, zolang niemand er iets van zecht gaat het goed... hahahahaa!

kuss kirsten!
Citeren21.07.20060 likes
die zijn er ook kirsten haaien
Citeren21.07.20060 likes
haaaaaaaaaaaaaaaai

beter 1 haai in je hand dan 10 in de lucht!
Citeren21.07.20060 likes
ben bang voor onweer, paarden, insekten en te lang van huis zijn.
Citeren21.07.20060 likes
hahaha saffie!!!

goh lampje paardjes sijn owk eng... ik fietsen van de week door sown natuur gevalletje en daar lopen van die paarden los en kwam er eentje sown 2 meter agter me aan gelopen!!! ik keihard doorcrossen whahahahaha! ben egt un held seg uhum.. hihihi

kusss kirsten!

Adverteer hier