|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ppf zou niet weten waar ik moet beginnen..alle ellende met mijn zoon begon toen ie 12 was op het mom dat ie weer contact had met zijn pa. vanaf zijn 15de tot zijn 17de bij zijn pa gewoond en vorig jaar weer bij...wat een ellende...hij spijbelde, dronk en blowde..aggressief..voor kerst naar de crisis weg geschopt. Probeerde vertrouwen weer op te bouwen, moeilijk maar ja het is je kind....anderhalf maand geleden bericht van zijn school mijnheer spijbelde en kreeg waarschuwing..het interesseerde hem niet......hij is nu bijna 2 maanden niet meer hier geweest, ja een keer voor zijn zussie..2wkn geleden sms berichtje urgente mail lezen ma...pfpf waar ws ik goed voor ...juist um geld...dankzij zijn gelanterfanter van scholen zwemik in de schulden nee pa heeft geen geld..zegt is zijn leeftijd..nu 2 wkn later niets meer gehoord en zwijgt aan alle kanten......laat niks meer horen negeert me op msn......is dat ik waard ben alleen voor de centen..dit doet pijn en zijn zussie weet het niet meer....waar ben ik fout gegaan als moeder..zijn er dingen die ik anders had moeten doen..ik weet het..niet weet alleen dat ik mijn zoon kwijt ben....... |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik denk dat het geen zin heeft zijn behoefte te ondersteunen anders blijft hij terug komen , hij wil niet luisteren dus laat hem het mar op de harde manier voelen , je kan wel zorgen dat je hem kan door verweizen naar instanties die hem kunnen helpen in zijn behoefte , hij moet gewoon leren dat je niet alles voor niets krijgt en dat je er wat voor moet doen , als hij dat door heeft zal hij ook wel een ander inzicht krijgen en beter handelbaar zijn , ik begrijp je hebt ook nog een dochter en die gaat samen met jou dan ten onder aan zijn probleem .
sterkte ozzy |
Anonymous Undefined 65739 berichten hij wordt vnaaf vorige ondersteunde door allerlei instanties....ik ondersteun hem zkrs niet meer...en ik laat hem aan moddere...nadeel je wordt als moeder beoordeeld dat je je kind in de steek laat dat steekt..
en bednkt ozzy.. |
das wel moeilijk Trixie,
en ja je heb je best gedaan toch, meer kan je niet doen, laten we hopen dat t goed komt en dat tie het inziet dat tie verkeerdt bezig is. en nee zo te lezen heb je genoeg gedaan en keer hou t op, je gaat er zelf ook onder door en je moet ook aan jezelf denken en je dochter ook. wens je veel sterkte ermee en ja dit is moeilijk, maar kies nu voor jezelf en je dochter, heel veel sterkte.
grtjes tor. |
Anonymous Undefined 65739 berichten doe me best voor mezelf en mijn dochter te kiezen...thanks voor de advies..en steun woorden... |
|