|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten ja ik ben de bananen ff zat  maar nog steeds aan de lijn en gaat nog steeds goed .... de eerste 6 kg's zijn er nu af. Weeg nu nog maar 153 kg.
|
Anonymous Undefined 65738 berichten zo tijd voor een koekie tim   153 kilo tering |
Timberland Undefined 2690 berichten ja ik zie er goed uit he ondanks dat gewicht, ik heb heel veel sjans van bejaarde vrouwen die slecht ter oog zijn!
|
Anonymous Undefined 65738 berichten oeps ik las het verkeerd........dacht dat er stond ....BEHAARDE vrouwen
|
Anonymous Undefined 65738 berichten |
|
serena Undefined 1025 berichten dan weeg je nét iets meer dan ik tim. Na je goede tips over t bananen dieet zijn r al 5 kilos af en als toetje natuurlijk die verboden bessensap mmmmmmh 
|
Timberland Undefined 2690 berichten tja is moeilijk he serena, gelukkig heeft mijn liefste moEp een figuurtje van heb ik jou daar! menig vrouw die daar jaloers op is ....  ze moet alleen wat meer eten, mijn moEpje wordt anders te mager
|
espasa Undefined 1894 berichten hee hee hee ff dimmen he bananenboyyyyyyy 
|
Timberland Undefined 2690 berichten you hush now miss bessensapje .... niet alleen kleine peertjes eten moEp, is wel gezond maar je body needs so much more
|
espasa Undefined 1894 berichten kom tim, neem nog een spare rib mmmmmmmmmmmmmhh   als toetje nemen we banaan met rode bessensap |
|