|
|
|
ik weet het een mens heeft altijd wat te zeuren over het weer maar ben een beetje klaar met die hitte
waarom kan het niet gewoon een graadje of 22 zijn is mij mooi zat |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten nou mram heb zaterdag toevalig met jaco stampot zuurkool gegeten en het was me toch lekker  xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten getver!!!!!!!!!!!! in deze hitte!!!!!!!!!! |
hahahah dat is precies wat ik bedoel het is te heeeeeeeeeeeet pffffffffff verlang naar sneeuw  ok dat is ook wat overdreven maar in ieder geval een temp waarbij je nog wat kan doen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kan mij herrinneren een vacantie in spanje 1974 35 graden met een ploegje van een man of 8 en erwtensoep eten zelf gemaakt en niet zeggen gatver want het was heerlijk en eten is niet vies dat je het minder lekker vind is een ander verhaal maar van mij mag ook de afkoeling komen gr visser |
|
erwtensoep oew dat vindt ik wel lekker, maar ga vanavond maar is ff wokke  xx roos |
Anonymous Undefined 65739 berichten IK ben er nog hoor................
|
heeeeeee zuur zou maar uitkijken hoor je word zo burgemeester gemaakt 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Was zeker heerlijk Peetje lief, dank je wel voor het heerlijke etentje xxxxx hvj
En wie zegt dat je zuurkool stamppot niet in de zomer mag eten? hahaha, het is toch niet seizoensgebonden, ofzo?
Kusssss Jaco |
|