Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

waar in belgie kan je leuk winkelen?

 
 
1

Advertise here!!

Citeren19.10.20060 likes
ha weer helemaal perfect de se chat!!!
belgjes sijn tog wel erg handig!!!
vandaag gewoon heleboel belgen gesien, ok auto's van ze dan, tot gevolg een gilende ik die veranderd in een klein kind die roept: belg, belg!!!!

maargoed praat ik net met een vriendin van me, en zei we moeten weer eens gaan shoppen, super idee natuurlijk!!!!

nou dagten we laten we eens naar belgenland toe gaan, zei wou nu weleens weten waarom ik helemal gek wordt als ik een belg zie, en ik omdat ik dat zelf ook wel weer eens wil weten, aangesien ik er alleen ooit ben geweest toen ik 6 was hahaha!

maargoed mijn/onze vraag nu eigenlijk, waar kan je leuk winkelen in belgenland? en dan het liefst een plaats die niet al te ver van nederland aflicht, aangesien treinkaartjes duur kosten...
en weet iemand dan mischien ook ergens iets goedkoops waar we kunnen overnachten?
want 1 dag in belgenland is natuurlijk wel erg kort...

hoop dat jullie iets weten!

kusss kirsten!
Citeren19.10.20060 likes
ik kan je wel iets vertellen kirsten. ik weet leuke winkelstraten voor U en uw vriendin.

speel ze wel door.

groeten

frank11
Citeren19.10.20060 likes
ok frank, dat zou zuper sijn!!!!
dankjewel!!

kussss kirsten!
Citeren07.11.20060 likes
in antwerpen, lekker gezellig winkelen
brugge moet je ook eens gedaan hebben

ach er zijn zoveel leuke plaatjes

mama xxxxxx
Citeren07.11.20060 likes
Groningen he?

Advertise here!!

Citeren07.11.20060 likes
Ben alleen nog maar in Antwerpen geweest, en dat was wel ok moet ik zeggen. Je kunt er heerlijk mosselen eten, en ook de stad zelf is mooi, we zijn toen ergens blijvewn slapen in een prachtig en niet duur hotel, aan de Amerikalei, geloof ik dat het was. Het hotel was helemaal in Jugendstil stijl..WAUW!!!


Jaco xxx
Citeren07.11.20060 likes
thanks allemaal!!!!
helaas kan het voorlopig nog niet doorgaan, in verband met haar ziekte, amar zodra we kunnen gaan we seker!!!!

en helemaal leuk trouwens kwam vandaag een belgisch meisje tegen die me de weg wees, me hele dag goed een belg gehoord te hebben hahaha!

en nog leuker!!! in maart gaanik met me klas een weekje naar de belgische ardennen survaivelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


belgie ik kom eraan



kuss kirsten!
Citeren07.11.20060 likes
in antwerpen is het goed winkelen maar als je droog wild wandelen moet je naar wijnegem shopping center gaan misschien beter met auto komen of zo
Citeren07.11.20060 likes
Grappig hoor Kirsten, jouw passie voor Belgie
Ik vraag me af waar dat vandaan komt?

Jaco xxx
Citeren07.11.20060 likes
hahaha jaco dat vraag ik mij ook nogal eens af, ik ben er pas een keer geweest op vakantie en toen was ik 6 ik herinner me er haast niks meer van , alleen de speeltuin en me belgische buurmeisje met wie ik ging spelen met 2 popetjes van mij en zei vroeg of se er eentje van mogt hebben!;)
enja ik vind dat vlaamse taaltje gewoon geweldig hahaha!


en njke thanks voor je tips, alleen de auto wordt moeilijk als je nog geen 18 bent


kuss kirsten!
 
 
1

Adverteer hier