Citeren07.11.20100 likes
yep , heb nog heel goed kontakt met ze ! zal et tegen ze zeggen! ze weten ook dat we hier typen !
rog
rog

Advertise here!! |
Citeren07.11.20100 likes yep , heb nog heel goed kontakt met ze ! zal et tegen ze zeggen! ze weten ook dat we hier typen !
rog ![]() |
Citeren07.11.20100 likes ow dat mogen ze lezen van mij, ik heb geen geheimen, maar spreek mijn gevoel uit en ik mis ze gewoon enorm, ik kon altijd lachen met Ron en met Petra kon ik goed praten.............Maar lieve Petra als je dit leest wil je me dan anders mailen? Als je dat niet wil respecteer ik je keuze hoor meis, en ik hoop dat het goed gaat met jou en Ron.....hvj als vriendin, dikke kus en knuff ![]() ![]() ![]() Roger fijn dat je goed contact met hun hebt, en thanks dat je reageert op mijn vragen, dikke kus en knuf |
Citeren08.11.20100 likes Lieve Bonneke bedankt voor je lieve berichtje heb je een prive berichtje gestuurd
dikke kussss |
Citeren08.11.20100 likes lieve petra en ron, ik heb je lieve mail gelezen en ik heb je ook al teruggemaild. Onwijs bedankt voor je moeite, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren08.11.20100 likes heb ik toch weer iets goeds gedan ![]() |
Advertise here!! |
Citeren08.11.20100 likes huh roger, doe je toch altijd?..............Ik kan me tenminste niet herinneren dat je foute dingen doet?........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |