|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten nee bon nog niks schoondochter is vanaaf naar ziekenhuis geweest omdat de temp en hartslag van de baby te hoog was, en ze weeen had om de 5 minuten,maar ze is weer thuis , de weeen zijn ook weer gestopt als er vannacht niks veranderd moet ze zich morgen om 9 uur melden in het ziekenhuis
kusssssss en erg lief voor je belangstelling |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve petra,
Thanks voor je reactie en wat sneu voor je schoondochter en zoon,maar ja hoe langer het kindje blijft zitten hoe beter,maar het is wel vervelend zo voor iedereen.Maar heel veel sterkte vannacht en morgen met het zenuwachtig afwachten.We slepen je er wel doorheen,hou je haaks,dikke kusssssssss en knuffffffffffffffffff  
|
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten graag gedaan bon kusssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Petra,
IK hoop dat je toch ondanks de zenuwen wel een beetje hebt kunnen slapen.
Ik hoop je vandaag nog op scroll te spreken,sterkte vandaag ook en dikke kusss en knuffff    Goeiemorgen trouwens bij deze en ik wens je een hele fijne dag toe,en alvast een superfijn weekend. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve petra,
ik zie je nooit meer, is alles goed met jou en Ron?
Ben je hier weg? Ik kan je profiel ook niet meer vinden, jammer want ik vond je een topwijffie, ik mis je, dikke kus en knuff |
hey hey bonne !
heb peet en ron afgelopen week nog gezien ! en ja , et gaat heel goed met die 2 ! en , je had et goed gezien , ze komen niet meer op klets en profiel is ook verwijderd!  rog |
Anonymous Undefined 65739 berichten roger, daar was ik ook achter, maar ik mis ze enorm, dus mocht jij ze spreken wil je ze dan de lieve groetjes aan hun doen van mij? Dank je wel voor je reactie, dikke kus en knuf en een fijn weekend.
|
zal ik wel doen , meis !
rog
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik begrijp hieruit dat jij nog contact met petra en ron hebt...................Ze waren heel plotseling weg hier, en dat doet pijn. Maar ik respecteer hun keuze want dat zal niet zomaar zijn geweest. Maar super lief van je dat je dat wil doen. Want ik ben oprecht als ik zeg dat ik hun enorm mis. Misschien kan ze mij een mailtje sturen onder een gast naam, maar niets moet. Maar ik zou zo graag nog iets willen zeggen tegen hun. Maar nogmaals thanks, dikke kus en knuf 
|
|