|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve petra,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en ik wens je een super mooie en fijne verjaardag toe.
Ron,jij en de kinderen,en kleinkinderen ook van harte gefeliciteerd.
Maak er samen een mooie dag van,dikke kusssssss,knuffffffffffffff en liefs Bonn     
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Van harte peet kussie
|
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Peeeeeeet whahah  zomaar kuss van Babs,ik eet toch maar lekker een taartje,zo,lekker puhhh
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hebben we tenminste iemand die 2 keer per jaar jarig is moet toch nu wel stokoud zijn waar ben je aan begonnen Ron en loop je nu achter de stoel    nee wacht nog maar ff onze petra is 14 oktober jarig denk dat het in je profiel verkeerd staat petra kusssssssss Visser |
|
maakt niet uit vieren we vandaag gewoon je onverjaardag  als er maar taart is
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten haha als jullie gebak willen komen jullie het maar halen  ron en peet zijn altyd wel in voor een feestje
nou ja rinus ik ben nog een jonge blomm    dikke kussssssss allemaal |
aardbei36 Undefined 154 berichten HEY PEETJE !!!!
Van harte gefeliciteerd. maak er een hele gezellige avond van en plak er nog veel mooie jaren aan vast.
Groetjes en een megazwoelepassievollekusssssss,
Paul |
uhmm aardbei als je dat daar boven heb gelezen dan wist je nou dat ze niet jarig is vandaag maar in oktober  ennu peet nou je het dan toch over gebak heb ik lust wel klein stukje hoor
|
|