Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vrouwen( ik) en de buitspelregel!

Advertise here!!

Citeren14.04.20070 likes
ja weetje iedereen kent die sin wel: vrouwen en voetbal? ze weten niet eens wat buitenspel is!

zo ook gisteren onder het badmintoonen werd dit gesegt!

ik sow jah hallo kom op dat vind i ksoiets dom elke vrouw weet heus wel wat buitenspel is!

hun wouden he natuurlijk van me horen!
ik seg dus doodleuk, er helemaal van overtuigd dat ik gelijk heb, dat is als de bal buiten de lijnen komt!

opeens veel gelach ik huh????

nougoed gingen e me uitlachen wat dus egt buitenspel was, i keerst hun niet gelofen en denken at se me in de maling nemen... margoed uiteindelij ksag ik in dat ik fout sat!
ik snapte al nooit waarom mannen dat seiden want iedereen kan tog immers bedenken dat buiten spel de bal buiten de lijnen is??!!

nougoed wat het nu is ben ik alweer vergeten, iets met verdediger en.... de een mogt niet voor de ander staan, ag wat maakt het ook uit allemaal!

ik en voetbal? leuk maar verstand ervan hebei kniet!
gewoon balletje trappen mt linker of rechter voet net waar die i nde buurt is( of schenen van anderen) en trappen maar!!!

kussss kirsten
Citeren15.04.20070 likes
Buitenspel:

Als een speler de bal aangespeelt krijgt en deze speler loopt bij de aanname van de bal achter de verdedigers van de tegenpartij, is het buitenspel en krijgt de tegenpartij een vrije trap...

Groeten van Saffie

(heeft trouwens tot aar 16e gevoetbald )

(maar wel goed bedacht Kirsten )

Citeren15.04.20070 likes
oja als de bal door een speler buiten de lijnen is geschopt krijgt de tegenpartij een ingooi

Als hij naast het doel gaat is het een vrije schop of een worp voor de keeper, behalve als een speler of de keeper de bal heeft aangeraakt,dan wordt het een hoekschop (corner)
voor de tegenpartij

hihihi heb je nog vragen Kirsten?

Doei
Groeten van Saffie
Citeren15.04.20070 likes
uh nee saffie hihi thanks, dit is wel ff genoeg info....
snap er sogoed als niks van whahahaha!

mij en voetbal regels uitleggen is onbegonnen werk hihi!

kuss kirsten

Adverteer hier