|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten vanaf me geboorte ging ik met un jongen om op me 8ste ging hij uit me leven en nu op me 16 is hij erin trug gekropen! en het lijkt net alsof hij nooit weg is geweest! we sijn alebij veel ouder geworden en natuurluk erg veranderd in al die jaren tijd! maar nog steeds vanaf het eerste moment dat ik hem sprak wist ik het, hij is trug hier bij mij, ik kan weer alles met hem delen! alles opnieuw vragen aan hem want in al die tijd was er veel gebeurt en tog kunnen we nog steeds alles tegen elkaar segge en ik weet seker dat ik hem nu nooit meer laat gaan! hij is un egte vriend voor heel mijn leven!
liefs,
kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou kirsten het is je van harte gegunt meid
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten wat leuk voor je kirsten ik heb een kennis ook een jongen daar ga ik al mee om vanaf mn 12de jaar we hebben allebei onze kinderen groot zien worden zo,n vriendschap is heel veel waard |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks marie!!! das egt heel leuk shirley!!!! da wil ik owk!!!
weetje hij heeft me een meel gestuurd sal beetje segge wat erin stond:
vind jou na al die jaren nog steeds un fantastische meid1 toen ik je voor het laats sag waren we pas 8 jaar maar toen al kwam je altijd voor iedereen op en was je voor iedereen aardig en was je un goeie vriendin en nu dan nu leer ik je opnieuw kennen maar nu alweer durf ik je alles te segge en hoe jij mij adveis geeft en naar me luistert vind ik geweldig!!! wil je daarvoor nog ff bedanken......
waw sow lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dat van un jongen haha dat had iik nie verwagt!! loly!!! maar ben er egt blij om ga hem ff liefe meel trug sturen hoor!!!
kusss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat is er meer waard dan een echte vriend .
alleen jammer dat ze zo dun gezaaid zijn .
Fijn voor je Kirsten XXXXXXXXX |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey kirsten, weet hoe geweldig dit aanvoelt, Ik heb maar liefst 3 van die vrienden en ook allemaal boy's.
ben er vanaf kleins of aan mee opgegroeid, deze 3 mag ik en wil ik nooit meer missen.
we zijn er echt voorelkaar alswe elkaar nodig hebben, op ieder tijdstip van de dag.
geweldig meid, hoop dat je over een aantal jaren nog kunt zeggen dat hij een vriend van je is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cats. xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow sit hier nu met een bigsmile jouw verhaal te lesen cats!!! heel tof dat jij van die vrienden hebt!! enne ik denk dat ik dat bij hem ook wel weer krijg!!! verder sei mijn betste vriend laats: we sijn nu al un paar jaar hele goeie vrienden van mekaar en nooit hebben we rusie gehad en ik weet seker dat wij altijd vrienden sullen blijven! en als jij later in australie(!!!!) woont dan kom ik mistens un jaar bij jou wonen!!!!
hahahaha egt sow lief heb nu opeens van die liefe vrienden alemaal!!!
ben afgelopen jaar me beste vriendin en nog un vriendin vriendschap verloren maar dat geeft nu niet meer wat heb ik aan mensen die me somaar opeens laten vallen na bijna 16 jaar juist helemaal niks!!! ik hou ut maar bij goeie vriendschap van die mensen die er altijd voor je sijn daar heb je veel meer aan!!!
dikke kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hele goeie instelling Kirsten. Koester de vrienden die het waard zijn !!!!
kus cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten doe ik!!! vrienden die naar me luisteren en tijd voor me vrij maken!! dar heb ik wat aan!!! en die vriend duz die ik solang niet had gesproken had ik gevraagt: wat vind je nu van mij??? hij: ik vind je un hele liefe en vroluke meid maar ik sou je nooit als de vriendin willen hebben hoor!!: ik sow das mooi want ik sie jou ook als vriend!!! hij : daar ben ik dan ook heel blij om!!!
goh nu ben ik daar tog wel blij mee dat hijme gewoon siwt als un vriendin!!! jippie!!!!
kuss kirsten!!! |
mama van vijf Undefined 1803 berichten vriendschap
is geven
zonder nemen
vriendschap
helpen
als het even kan
vriendschap
is meer dan
woorden zeggen
vriendschap
is een beetje