Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

vrienden.....elkaar....

1

Advertise here!!

Citeren24.03.20070 likes
vrienden zijn,was meer dan alleen blij of verdrietig met elkaar zijn,het was elkaar begrijpen,elkaar die hand toe rijken,zonder wat te zeggen of zonder maar te kijken,dat zijn vrienden met elkaar,die je nooit en te nimmer laten staan,al was je kwaad,of als het niet gaat,die geeft je raad,die sommige ondewerpen laat,die naast je staat,zo een dat is pas een maat,dat was vrienden die om elkaar geven,en met elkaar op een voet leven,dat wenst iedereen tog wel in z'n leven,hij die in mijn gevoelens mee gaat,hij is mijn maat,kan daarom ook zeggen wij zijn vrienden voor het leven...hvj
Citeren24.03.20070 likes
Heel mooi gezegd daan,je slaat de nagel op de kop.
Vrienden moeten elkaar begrijpen in goede en slechte tijden.
Das ECHTE vriendschap.Vriendschap telt niet alleen als het goed gaat.Een echte vriend helpt je ook wanneer er slechte tijden aanbreken maar sommige gaan dan lopen,en dat zijn dan geen "echte" vrienden.

baby44
Citeren24.03.20070 likes
men noemt zich een vriend,maar in je moeilijke tijd,zie je hun als eerste gaan,ja dan zie je wat over blijft,je ziet als je mzzl hebt nog een hand staan,
dan weet je hij/zij is een maat,en die eerder zijn gegaan....dat is waar ik me woorden maar over laat,want heb geen woorden,heb niet eens een naam,maar liet ze maar gaan,wilde ze niet eens naast en met me hebben staan, dan weetje wat vrienden betekend,en je zal voelen en je zal het weten,hun die er voor je staan,dat zijn vrienden voor het leven en die zijn heel SPECIAAL!!!
Citeren28.03.20070 likes
[/b][/b]Vriendschap is een stap durven zetten,
je vertrouwen aan iemand schenken,
en je veilig voelen......
Vriendschap is luisteren,
aanvoelen, stil worden......
Het geeft een nieuwe horizon aan je leven ......
Je hoeft je onmacht,
je kleinheid niet meer verbergen,
je hoeft ze niet langer alleen dragen......
Er is iemand bij wie je altijd terecht kunt,
een echte vriend......
Citeren29.03.20070 likes
ben er stil van , barst van de waarheid

elvis

Advertise here!!

Citeren29.03.20070 likes
Yep daan en john jullie hebben gelijk dat is de waarheid over vrienden
Dat zijn er maar weinig ben blij met diegene die mij altijd hebben gesteund en die ik op mijn beurt weer mijn steun geef Die mij dus nu ook niet in de steek zullen laten en ik hun ook niet dat noem ik nu vrienden
Dat kan ik van sommige mensen niet zeggen zal maar niet zeggen wat ik daarvan vind in ieder geval al dit maar de rest schrijf ik maar niet hier op het forum
Citeren29.03.20070 likes
Tjeetje...vriendschap.....uit eigen ervaring weet ik dat er weinig ECHTE vriendschappen bestaan !
Je moet het doen met de mensen die echt van je houden...en die haal je er uit wanneer je in de diepe **** zit...en niet wanneer het alleen maar goed met je gaat.
Citeren29.03.20070 likes
je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt of voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend

pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas mag je zeggen:
ik heb 'n vriend

(Toon Hermans)
Citeren29.03.20070 likes
een vriend deelt mee
in vreugde en verdriet.
een vriend helpt stilzwijgend.
en roddelt niet.

begrip en waarderen.
hoeft een vriend niet te leren.
wat het leven je ook biedt.
een echte vriend verlies je niet !!!!!!!!!!!!!
Citeren30.03.20070 likes
SOMMIGE "VRIENDEN"ZIJN ALS SCHADUW
JE ZIET ZE ALLEEN ALS DE ZON SCHIJNT.
ANDEREN ZIJN ALS DE ZON ZELF,
ZE KOMEN OP ALS HET DONKER IS

1

Adverteer hier