|
|
|
Vrienden
Iedereen heeft ze nodig!
Geen een is er overbodig!
Ze kunnen je helpen in alle tijden
Ook om door moeilijke tijden te strijden
Samen kunnen lachen om dingen
Samen vrolijk liedjes te zingen
Elkaar altijd helpen bij alles wat er gebeurt
Elkaar vrolijk maken als er word getreurd
Ik hou van jullie voor altijd
En wil jullie echt nooit meer kwijt! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee inderdaad soms denk je vrienden te hebben en laten ze je gewoon net zo makkelijk vallen,
Keer op keer ga ik er mee op mijn bekkie.
kusss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo ik beschouw jullie echt als mijn vrienden en zal jullie niet laten vallen h.v.jullie als vriend
kussssssssssssss knufffffffffffffffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Visser had het zeker niet over jouw hoor maar over andere personen hovj als vriendin
kuss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo dit is dus gezegd en vind het fijn lekker dollen met elkaar en toch ook serieus
kusssssssssss knufffffffffffffff
mijn kus knuf zijn langer |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nah vooruit dan maar hahahah kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hahahahhahaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten voel me een gelukkig mens kusssssssss knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gelukkig omdat ik je een hele lange kusss en knufff geef hahahahahaahha ach waar een mens al niet blij mee kan zijn he hahahahaha,
kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja wat dat betreft ben ik net een kind
kusssssssssss knuffffffffffffffff visser |
dat is te merken hoor visser   en dashellemaal niet erg hoor ik ben soms net een kind van 3 jaar dus |
|