Citeren15.08.20070 likes
denk je om de lijn madam knuffffffff
Advertise here!! |
Citeren15.08.20070 likes denk je om de lijn madam knuffffffff |
Citeren15.08.20070 likes jah zal ik zeker doen visser maar wrom geef je me dan zo vaak gebak kusssssssssssssss en knuffff Bonn |
Citeren15.08.20070 likes kan ik je laten trimmen jij lopen ik fietsen madam hop 1-2-3-4- zo gaat die goed zo gaat die beter alweer een kilometer doeje best heb ik plezier in je zien zweten hahahha een madam die aan het zweten is kussssssss knufffffffff |
Citeren15.08.20070 likes wie kon het beter zeggen dan Toon Hermans
Je hebt iemand nodig Stil en oprecht Die als het erop aankomt Voor je bidt en voor je vecht Pas als je iemand hebt Die met je lacht en met je grient Dan pas kan je zeggen Ik heb een vriend |
Citeren15.08.20070 likes vrienden zijn
net als de sterren je kan ze niet altyd zien maar ze zijn er wel dikke kusssssssss peetje |
Advertise here!! |
Citeren15.08.20070 likes Vriendschappen....een komen en een gaan
Mooie herinneringen, soms een gemis Een enkeling blijft voorgoed naast je staan Het is goed, zoals het is Je mag lief en leed samen delen Een periode in elkaars leven Lachen, huilen en weer helen Voor altijd of voor even Soms oppervlakkig, soms intens Je bent er voor elkaar Samen vooral gevoels-mens In woord of gebaar Verder gaat de reis op je levenspad Veranderingen zijn een feit Ik houd van alle vrienden die ik heb en hàd Nooit raak ik jullie kwijt! XXX van Suus |
Citeren15.08.20070 likes dat heb je mooi geschreven suus ben er stil van
groeten visser |
Citeren16.08.20070 likes Vriendschap:
Vriendschap is zo heel bijzonder Vriendschap daar versta ik onder Samen praten,samen luisteren Samen lachen,samen fluisteren Elkaar steunen bij verdriet Met een bos "vergeet mij niet" Opgaan in elkaars geluk Dat is vriendschap uit 1 stuk xxx Bonn xxx |
Citeren16.08.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.08.20070 likes mijn ervaring is dat je mensen pas echt leert kennen als je in een moeilijke periode zit, ofwel in een moeilijke periode door iets wat met jezelf is, of als een ander wat je lief is het moeilijk heeft, maar jezelf ook een steuntje nodig hebt
heb het al 2jaar geleden meegemaakt met mijn miskraam, dat mensen waar ik dacht dat het vrienden van me waren me gewoon niet meer durfden aan te spreken, en nu maak ik het weer mee maar de mensen die me toen kwamen opzoeken, die komen me nu ook weer opzoeken en dat zijn de mensen waar je wat aan hebt, het zijn er niet veel, maar ik koester ze wel en dan nog een kusssss voor bon en vrouwtje, want van hun heb ik een opsteker ofwel een mail gehad ![]() en visser krijgt een doosje eitjes ![]() |