Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

vragen over mijn ziekte kan je hier lezen van yasmijn

1

Advertise here!!

Citeren14.03.20090 likes
beste chatter

ik heb ods en nog al hart nekkig ik lig regelmatig in het ziekenhuis om op de hoogte te blijven hoe of wat open ik dit forum ook om de chat rustig aan de kans te geven dus graag hier je vragen er over

pds is een prikkelbaar darm syndroom het is geen pretje wat ik heb lig regelmatig op bed en kom vaak op controlen bij een specalist er is helaas nog weinig over deze ziekte bekent alleen de aanvallen kunnen verschillen van pijn zo als een lichte aan val kan met me medicijnen op gelost worden een zwaren aan val niet een zware aan val komt een keer in de zoveel tijd voor en dan krijg ik prikken in me been dus als jullie iets willen weten kan het voortaan hier in

met vriendelijk groeten yasmijn
Citeren14.03.20090 likes
Ik heb de oplossing voor rust op de chat
Citeren14.03.20090 likes
dat moet je prive houden Yasmijn niet op forum zomaar berichten achterlaten doe het waar je mee op msn zit niet iedereen is er van gediend ik laat zo weinig mogenlijk los wat ik heb mee gemaakt behalve waar ik heel goed contact mee heb en dan nog op msn groeten Visser
Citeren14.03.20090 likes
inderdaad visser, helemaal mee eens, ik heb geen ziekte, maar heb ook problemen, en ben heel voorzichtig tegen wie ik het zeg. Ik uit wel mijn gevoelens soms op forum, maar je kan dan verwachten dat er opmerkingen komen die niet altijd leuk zijn, maar dat is het risico dan. En die neem ik soms, het is mijn ding, en mijn gevoelens, en mijn echte chatvrienden weten wat me bezighoudt.

Maar yasmijn, heel vervelend allemaal voor je en ik wens je heel veel sterkte en beterschap daarmee
Citeren15.03.20090 likes
ik heb een zware nacht gehad vanacht een hele zware nacht de dokter is vanacht geweest heb weer 2 prikken gehad een waar ik de hele dag suf van blijf en ik snap mensen maar ik wil het zelf aangezien er sommige zijn met vragen bon en visser

Advertise here!!

Citeren15.03.20090 likes
yasmijn, je moet het ook zelf weten hoor wat je doet, maar ik waarschuw je alleen voor het feit dat er misschien opmerkingen gemaakt worden die je niet leuk vindt.
Citeren15.03.20090 likes
wie doet dan zoiets, bonne???

Citeren15.03.20090 likes
ziekenboeg verplaats van de room naar het forum ?

tjaaaa Roger wie zou zoiets doen wij toch niet
Citeren15.03.20090 likes
Citaat 1
er is helaas nog weinig over deze ziekte bekent

Citaat 2
dus als jullie iets willen weten kan het voortaan hier in

Gewoon kwestie van tijd alvoor de medische wereld zich masaal op dit forum stort, want hier liggen de antwoorden..
Dus.................................
Citeren15.03.20090 likes
Roger ik zou het niet weten...............

1

Adverteer hier