Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

voor de modjes!

1

Advertise here!!

Citeren11.06.20060 likes
heei modjes!!!!

wil ff seggen dat ik ut super vind dat jullie er altijd sijn he, selfs nu met dit mooie weer, en de rust daardoor hier!

egt toppie hoor!!!

dikke kuss en knuff voor jullie!!

kussie kirsten!
Citeren11.06.20060 likes
kirsten dank je kussssssssssssssss

maar dat komt ook omdat er altijd mensen zijn die hier komen en die het gezellig houden

vind het altijd erg leuk dat ik hier modje ben
Citeren11.06.20060 likes
nou kirsten vind ik wel erg lief van je hoor dat je ons steunt op forum maar doe het graag en nu wat rustiger als we gewend zijn maar dat heeft zijn reden kus van visser
Citeren11.06.20060 likes
lieve kirsten dankjewel

ook ik doe het graag voor de mensen dus ach ja we zijn er voor elkaar kussssss shirley
Citeren11.06.20060 likes
lieve kirsten

dat vind ik nou lief van je!!!!!

ik ben er ook graag en ben zelfs of als jeanette of als modje, graag hier, maar ik vind het zeer leuk dat er iemand iets van zegt en op prijst stelt dat we er voor jullie gezellighied aan wezig zijn!!!!

thanks kirsten en een dikke kus hiervoor

X KUS

Advertise here!!

Citeren12.06.20060 likes
sorry mensen kben sinds vandaag nog maar hier, maar als ik het goed begrijp is een modje iemand die hier de boel een beetje in de gaten houdt???

Dan is dat zekers super dat ze dat met dit weer gewoon blijven doen
Citeren12.06.20060 likes
ja van smorgens 9 tot savonds 12 uur is er altijd iemand .

iedere ander half uur een ander.

dus je bent dan ook nooit alleen als je op de chat komt,
een modje let er op dat het gezellig is en zal je als je dat wilt wegwijs maken in de chat

en als je vragen hebt stel je die gewoon is altijd wel iemand die antwoord
Citeren13.06.20060 likes
Petje af voor de modjes, wij kunnen gaan zwemmen ect. met het mooie weer en jullie hebben toch chat afspraken hier op kletsen.
Helaas voor jullie, zal ik er iets minder zijn, de kids willen naar buiten met het mooie weer, maar kom zo veel mogelijk
Citeren13.06.20060 likes
Hey modjes!
Gisteren al even met kirsten, visser en jeannette gebabbeld... eigenlijk is het wel waar wat kirsten zegt! Kussssssssssssssss en handdddddddddddd en hartelijk bedankt!!
W
Citeren13.06.20060 likes
ja wat krijg ik nou een hand of een kussssss wel een beetje duidelijk zijn hahhahah

maar bedankt hoor iedereen
jullie kunnen de modjes helpen door zo veel mogelijk te komen en als het kan ook modje te worden want een paar erbij zou wel makkelijk zijn. het is voor shirley iedere week weer een heel gepuzzel om het rooster voor elkaar te krijgen en een dubbele dienst draaien ( 2x anderhalf uur) is niet altijd een pretje

1

Adverteer hier