Citeren02.08.20120 likes
haha ja maar dat wist je al ik ben die btf 1943 verslavde 

Advertise here!! |
Citeren02.08.20120 likes haha ja maar dat wist je al ik ben die btf 1943 verslavde ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.08.20120 likes Het spelen van de spellen is noodgedwongen uitgesteld.. ik heb woensdag helaas mijn pols op 4 plekken gebroken ![]() Maar ieder ongelukje gaat gepaard met een gelukje.. ik zal dus wss meer op de chat zijn hierdoor... ![]() |
Citeren03.08.20120 likes Sjaak ![]() Sterkte en ik hoop dat de pijn mee valt. Wie verslaafd aan battlefield ![]() Fijne avond gamers ![]() |
Citeren03.08.20120 likes jeetje sjaak ,das dikke pech
hoe heb je dat gedaan? |
Citeren04.08.20120 likes Tijdens het snoeien van een boom, klapt het onderste gedeelte van een 3-delige ladder dubbel.. val van ongeveer 2 mtr..
Had veel erger kunnen aflopen.. bv mijn vrouw stond de ladder te ondersteunen en kon nog net op tijd mij ontwijken.. of ik had letsel aan mijn nek/rug kunnen hebben... Gezien de omstandigheden ben ik er nog goed vanaf gekomen, ookal zal de hele functie van de pols niet meer terugkomen. |
Advertise here!! |
Citeren04.08.20120 likes jeetje ,sjaak ,als je vrouw je nou gevangen had? ![]() maar nee ,ze stapt opzy tjonge dat jouw nu moet gebeuren net nu pols nodig hebt om te gamen,this je niet gegund this te hopen dat pols weer goed gaat doen , als gamer heb je hem nodig he psssst ,hoe is nu met de boom dan? ![]() |
Citeren20.10.20120 likes ![]() dit is gelukt en allebei tevreden |