Citeren23.07.20120 likes
Wat denk je 
Nu zijn we bezig over de manier van verpakken

Nu zijn we bezig over de manier van verpakken

Advertise here!! |
Citeren23.07.20120 likes Wat denk je ![]() Nu zijn we bezig over de manier van verpakken ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.07.20120 likes Gewoon in een vuilzak , strikje erom en Sjaak is weer blij ![]() ![]() |
Citeren24.07.20120 likes de deal is aardig rond
sjaak krygt de spellen plus wat extraas denk dat blade het rond maakt op marktplaats ![]() |
Citeren25.07.20120 likes mensen de spellen zyn onderweg naar sjaak
eindelyk hier iemand die met succes wat verkocht hebt ![]() dit roept om meer zal eens op zolder ouwe meuk gaan zoeken sjaak feli met je aankoop |
Citeren26.07.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met een paar extra dingen erbij ![]() Hey Blade/Koffie, hoort dat pistool bij een speciaal PS2 spel ? Eerste spel wat ik ga proberen te spelen is Wolfenstein ![]() gr. Sjaak |
Advertise here!! |
Citeren26.07.20120 likes ha ,sjaak bly te horen dat goed ontvangen is
blade hebt dat pistool keer op ebay gekocht ,hoort niet by bepaald spel hoop dat ie ergens op werkt wolfenstein is leuk ja ,ben je zo tydje mee druk nu heb sjaak wel minder tyd om op klets te zyn ik speelde altyd battlerfield2 online samen met blade groetjes |
Citeren31.07.20120 likes sjaaaakie giet goed met spellen ? ![]() |
Citeren31.07.20120 likes Hey Blade ![]() Nog geen echte tijd gehad om ermee te beginnen.. maar na vandaag heb ik vakantie ![]() ![]() ![]() ![]() Had wel als eerste Wolfenstein opgestart.. moet er mega aan wennen aan de manier van richten ![]() Zo'n controller als je mee hebt gestuurd had ik nog nooit gezien ![]() ![]() ![]() ![]() gr. Sjaak |
Citeren31.07.20120 likes Sjaak heel veel plezier met de spelletjes ![]() |
Citeren02.08.20120 likes
blade35
heeft blade ook een ps3 bericht het me effe handzz |