Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

virus msn pas op

1

Advertise here!!

Citeren22.08.20070 likes
LETOP er is een virus dat binnen dring via je msn en aan gezien dat ik ben getrofen ben waarschuw ik jullie het dan via een persoon op msn die je heb die stuur een bericht gelijk met een bestandtje klikje het aan dan heb je een en is het binen en klik niet op openen gooi die weg je weet nooit wand dat gaat je msn aan en uit. en aan gezien dat het bestand zon bij iemand binnen kom lijkt het dat de gene is geweest die ie virus gemaakt heb wand je lettertype word er in misbruikt. dus mensen kijk uit. ik hoop dat ik vlug geholpen word er mee .veel groetjes korin
3D kaarten
Citeren22.08.20070 likes
dankje korin

pffff had het laast ook al via msn, who is on this picture heel mijn lappie naar de ..........;)

nu dank zei wilmaa open niet bestand coo5.jpeg is een virus !

gr wonder
Citeren22.08.20070 likes
en wat als je dat wel gedaan hebt ????
Citeren22.08.20070 likes
nou korin heb geluk gehad whahaha was nieuwschierig wat het was maar door de virus scan kreeg een berichtje van niet openen want het is een virus :D
Rick
Citeren22.08.20070 likes
ik heb hetzelfde aan de hand gehad, kreeg een bericht van een vriend "Kijk eens naar mijn fotos hihi :p", ik heb het bestand ook geopend en het begon vanzelf berichten rond te sturen.

beschrijving: http://www.security.nl/article/16569/1/Psssssst_.. .._nieuwe_MSN_worm_met_pikante_foto's_*update*.htm l

heeft me heel wat vragen opgeleverd bij mensen die van mij een bericht ontvingen, met de ingebouwde virusscanner van hitmanpro heb ik het toen verwijderd.

Advertise here!!

Citeren22.08.20070 likes
huh wonder? of heb je het over dat achter me naam op msn...?

xxxjes wilma
Citeren22.08.20070 likes
Hoihoi,

Dan is het misschien leuk om te weten dat VIP leden via Kletspunten 25% korting krijgen bij aankoop van McAfee virusscanner

Deze aanbieding is geldig tot en met 30 september

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren22.08.20070 likes
Hahahahah denre gaan we commercieel doen en worden

kussssssssssssssss Bonn en we kletsen.com weer
Citeren22.08.20070 likes
ja wilmaa acher je schermnaam

oke denre ;)
Citeren23.08.20070 likes
ow oke ja dart heb ik er neergezet werd gek van mensen die die virus hebben/hadden niet normaal meer hoop dat als het er vandaag nog een aantal het zijn dat ze mij niet lastig vallen maarjha niks aan te doen ik open zowieso niks wat ik niet ken of waarvan ik niet weet dat die gene het zou sturen

kuss en knuff wilma

1

Adverteer hier