Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

vertel hier over je dromen

1

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
hahaha nou ben benieuwd waar jullie wel niet over dromen
Rick
Citeren24.04.20070 likes
vertel niets over mijn dromen whahahah jammer he rick vertel jij eerst maar eens wat jij droomt zoal en dan zal ik wel zien of ik het vertel
Citeren24.04.20070 likes
ik droom soms over een knappe vriendin met een huisje aan de water met een mooie zeilboot aan de stijger elke dag een uutje zeilen. grote lap tuin om mijn huisje met 2 mooie grote honden en grote bord anti kinderen hahahaha
Rick
Citeren24.04.20070 likes
hihihihi damned droom ik meer van een motorjachtje whahahaha ipv een zeilboot ga natuurlijk geen zeilen gebruiken he pak dat motoortje wel whahahah lol
Citeren24.04.20070 likes
haha ik zeil al bijna 8 jaar heb mn diplomas vind zeilen heerlijk lekekr op zn gemakt als ik ergens mee zit gewoon zeilen heerlijk echt waar
Rick

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
whaha dan ga ik met je mee mag jij zeilen whahaha ik kijk wel toe pompom whahahaha
Citeren24.04.20070 likes
nou ja zeg hahaha is toch gaaf lekekr op de voordek zonnen
Rick
Citeren24.04.20070 likes
whaha ja dat wel maar ga echt niet met die zeilen stoeien he whahaha dat laat ik aan jouw over
Citeren24.04.20070 likes
ja prima ik vind het allemaal prima haha strak bekini aan dan kom het wel goed (het zijn dromen he)
Rick
Citeren24.04.20070 likes
ja ja dromen weet ik whahaha ik droom ook joh gekkie wat dacht jij dan dat het echt zou worden whaha dacht het niet he

1

Adverteer hier