Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes vertel niets over mijn dromen whahahah jammer he rick vertel jij eerst maar eens wat jij droomt zoal en dan zal ik wel zien of ik het vertel ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20070 likes ik droom soms over een knappe vriendin met een huisje aan de water met een mooie zeilboot aan de stijger elke dag een uutje zeilen. grote lap tuin om mijn huisje met 2 mooie grote honden en grote bord anti kinderen hahahaha Rick |
Citeren24.04.20070 likes hihihihi damned droom ik meer van een motorjachtje whahahaha ipv een zeilboot ga natuurlijk geen zeilen gebruiken he pak dat motoortje wel whahahah lol ![]() |
Citeren24.04.20070 likes haha ik zeil al bijna 8 jaar heb mn diplomas vind zeilen heerlijk lekekr op zn gemakt ![]() Rick |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes whaha dan ga ik met je mee mag jij zeilen whahaha ik kijk wel toe pompom whahahaha ![]() |
Citeren24.04.20070 likes whaha ja dat wel maar ga echt niet met die zeilen stoeien he whahaha dat laat ik aan jouw over ![]() |
Citeren24.04.20070 likes ja prima ik vind het allemaal prima haha strak bekini aan dan kom het wel goed ![]() Rick |
Citeren24.04.20070 likes ja ja dromen weet ik whahaha ik droom ook joh gekkie wat dacht jij dan dat het echt zou worden whaha dacht het niet he |