Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

verslag van stoppen met roken van luca en doornroosje

Advertise here!!

Citeren25.09.20060 likes
heeeee dames het ga goed he
Citeren25.09.20060 likes
ja sambal gaat echt goed, komt goed met ons hhahahaha
En echt soms is t niet makkelijk hoor dan lijk t me heerlijk om er wel 5 tegelijk in mn bakkus te douwen alle tegelijk aan te steken whahahahaahahah
maar komt goed hahah
Citeren25.09.20060 likes
whaha 5 tegelijk dan ben je een rookbom
vraag me trouwens wel af wat beter is, ik doe nu 24 uur pd snaaien ik denk alleen maar in eten
straks word ik gevraagd voor wk sumoworstelen
Citeren25.09.20060 likes
haha roos als je een tegenstander zoekt wil wel een potje met je vechten xxx peetje
Citeren26.09.20060 likes
Mensen,

Als het een stimulans wezen mag, Ik ben gestopt met roken op 24 december 2004, voel er me goed bij, je kan het draaien hoe je wil maar van roken ga vroeg of laat dood, zij die er niets aan overhouden op het einde van hun leven zijn maar dun gezaaid en dan nog is de levenskwaliteit van zij die roken toch wel sterk verminderd , neem nu hoesten, conditie, slijm in de keel etc ...

Als je dat eenmaal beseft lukt het een stuk beter hoor, althans bij mij, heb zo een briefje waarop beschreven staat waarom ik bijna 2 jaar geleden wilde stoppen voor mocht ik toch ooit terug willen beginnen, doet wonderen ...

En jullie nog-rokers kom nu niet direct in opstand, ik weet waarover ik praat, heb er ervaring mee en kom van ver, eigenlijk heb ik zelf een beetje voorsprong op jullie want ik weet ... hoe een leven zonder sigaretten proeft.

Tot slot, ieder kiest zijn eigen leven en ik zal nooit iemand veroordelen die rookt, eigenlijk is het zelfs zo dat ik er me nog eens niet aan stoor als men in mijn buurt rookt, wat dat betreft denkt ik dat ik toleranter (?) ben dan de meesten die nooit gerookt hebben ....

Groetjes

Advertise here!!

Citeren26.09.20060 likes
ik heb het grootste respect voor de mensen die het karakter hebben om te stoppen met roken...ik ben er 25 en rook sinds mn 14de...ik zou het echter niet kunnen en kan ook echt niet zonder...maar chapeau voor degenen die het wel kunnen
Citeren26.09.20060 likes
heb nu iets anders gevonden.
ben soort van de lolly's af, eet nu gwoon alles wat in mijn bereik ligt
Citeren26.09.20060 likes
maar cude voor jouw even vraagje
heb je ook nog steeds wel trek in een sigaret?
blijft dat?
nee hoor hier gaat t goed , is niet makkelijk hoor.
maar doe t voor mezelf en voor mn moeder en mijn vriendin roos doet t ook goed hoor echies wel.
Citeren26.09.20060 likes
Meid begin een borduurwerk of ga een mooie trui breien...
Als je dan zin hebt om te roken pak je dat dan ben je weer afgeleid
Citeren26.09.20060 likes
luca brei je voor mij en lekkere dikke slobbertrui voor de koude winteravonden een lekkere jogingbroek en geitewollen sokken heb ik al maar wil zo graag een lekkere slobbertrui xxx peetje

Adverteer hier