|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten vraag 1 : goed!!(al denken en praten anderen verkeerd over mij!!)  vraag 2 : nu wel!!(maar voor hoe lang??)  vraag 3 : gister voetbal in kroeg gekeken!!(wat is het geworden??)  vraag 4 : 't rijdt!!('k heb de 160 gehaald!!)  vraag 5 : marloes? das al lang verlee!!(wie is dat??)  vraag 6 : ja zeeer goed!!(kom je bij me werken??)
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat men dus van onderwerp veranderd,.. of gewoon complete gesprekken gaat voeren,..!! ------- zo blijven die forums ook wat langer korter,..Laatste zinnetje staat raar, maar klopt wel),.... ------sorry Topdrop
lijkt me dat je het forum bedoelt van *hoi boerharms* dit moet toch ook kunnen lijkt mij en bijna iedereen heeft er plezier van en zeker met het aantal reacties wat er al zijn (toch een leuk prestatie) groetjes boer |
is toch leuk boer hahha zo een lang ding.  anders doen ze er maar niks mee, ik kan het wel hebben
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lang ding ???
|
Anonymous Undefined 65739 berichten pssst boer,... nee dat forum bedoelde ik niet,.. bij de les blijven,... bedoelde forum 'ff voorstellen'ofzo,...!! o.a. dan,,.. zijnn er nl meerderen!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey toppie, niet ergeren.
ik kan me eraan ergeren dat ik weer eens de slaap niet kan vatten.
is toch veel erger, als reacties in het forum, die je niet passend vind bij de vraag....
groetjes cats |
Timberland Undefined 2690 berichten Cats,
Doe me een lol, we hadden het hier aan ergeren over van onderwerp veranderen, nu ga jij het weer over jou niet in slaap kunnen komen. Nu ik dit weer lees kan ik weer niet de slaap vatten.
Kan je even de melk alvast warm maken? Ik ben wel beetje zwaar maar kan je me ook in slaap wiegen? En wil je ajb niet lachen als ik bijna slaap? Boerharms bekloeg zich er ook al over; en het gesnurk van Limboleeuw en jou lach, stop dat in een pannetje roer het paar keer om en genoeg om zich te ergeren, vonden ze niet top, nu eten ze weer drop. |
Waters Undefined 587 berichten Ik doe wat ik doe..
En vraag niet aan jou..
Waarom jij het hier doet ...
pom pom.. |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke topdrop dan had ik het schijnbaar verkeerd opgevat
|
Anonymous Undefined 65739 berichten waarom maak je je zo druk toppie over het veranderen van onderwerpen in het forum.
Er zijn genoeg andere en ergere dingen in de wereld hoor.
Groetjes,
Anita |
|