Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vermoeiend!!

1

Advertise here!!

Citeren20.06.20060 likes
Beste chattertjes en chatterinnetjes,.....bekend en/of onbekend!!

Ik erger mij er de laatste tijd aan dat als er hier op het forum iets wordt geplaatst door die of geen,.. dat dan een bepaalde bedoeling heeft,... zoals het "vertel eens iets overr jezelf"-forum, maar ook meerdere te noemen forums,... dat er dan altijd weer mensen moeten zijn die dan reacties plaatsen die eigenlijk dan niet de bedoeling zijn!! Dat men dus van onderwerp veranderd,.. of gewoon complete gesprekken gaat voeren,..!! Wil je een gesprek voeren over een bepaald onderwerp,... kijk dan of daar al een onderwerp over is,.. zo niet plaats die dan zelf!! "vertel eens iets over jezelf"- forum staan dus weer eens reacties tussen, op een persoon die zich net daarvoor even heeft voorgesteld,..... waar eigenlijk dus een ander weer wat over zichzelf had moeten schrijven!! Mss dat sommige mensen zichzelf zo leuk vinden dat ze overal maar wat op moeten typen, terwijl er toch maar onzin uit komt verders,... grapje moet kunnen maar houdt een bepaald forum voor wat het bedoeld is!!

(k weet niet of ik duidelijk ben,... kom moeilijk uit de woorden nu,.... maar is niet moeilijk bedoeld, voordat ik weer boze gezichten krijg!!)
Citeren20.06.20060 likes
Mss dat sommige mensen zichzelf zo leuk vinden dat ze overal maar wat op moeten typen, terwijl er toch maar onzin uit komt verders,.

ok je bedoelt het als een grapje, gelukkig is niemand aangewezen om aan te geven wat onzin is en wat niet.
En je eraan ergeren, tja het is maar cybertalk, ergeren doe ik persoonlijk aan veel ergere dingen zoals een leeg pak melk uit de koelkast halen terwijl je zou zweren dat ie nog vol zou zijn en de winkels dicht zijn en je geen glaasje warme melk voor het slapen gaan en geen boertje kan laten en vervolgens de slaap niet vatten.

<< wie zonder zonde is werpe de eerste steen >>
Citeren20.06.20060 likes
whahahahha,...duhhhhh hihihi,.. grappig ventje ben je, maar ik bedoelde te zeggen,... is tochveel leuker als iedereen zich daar dan alleen voorsateld onder elkaar,... en steeds een nieuwe er weer onder,...... daar was het immers voor bedoeld!! zo blijven die forums ook wat langer korter,..Laatste zinnetje staat raar, maar klopt wel),....

euhhhh ik erger mij aan haar uitval van degene die de dag er voor op visite is geweest ::tongue
Citeren20.06.20060 likes
ik begrijp cker wat je bedoelt maar het is vergeefse moeite, niet iedereen ziet tegelijkertijd het einde van een bericht dus je krijgt zowiezo berichten door elkaar en swa LEKKER BELANGERIJK

ergeren doe ik als een hoog bejaarde probeerd in te parkeren en jij staat erachter en kan er niet door
Citeren22.06.20060 likes
Heeej Droppie,

Ik begrijp helemaal wat jij bedoelt hoor, maar kan je vertellen dat het vaak niet een met opzet gaat. Dat heet het menselijke afdwalen dat je ook wel met gewoon praten hebt. Ik ben ook zo een afdwaler die ergens over begint, maar ondertussen schiet me weer wat te binnen, dat vertel ik dan er tussen door, om dan later weer op het oorspronkelijk onderwerp terug te komen.
Als het warrig in mn hoofd is dan is dan ook in mn gesprekken, daar geld het tikken op het net ook bij
Tis gewoon dat men zoals bij "stel je ff voor" dat men graag wil reageren op de nieuwelingen of nieuwe reacties en voor je het weet word er van uit die reacties weer heel andere onderwerpen naar voren gebracht. Tis niet de bedoeling, maar meer menselijk dat dat geberut.
Gebeurt zelfs tussen de spelletjes door, maar uiteindelijk komt het vaak toch weer trug op het oorspronkelijke onderwerp.
Tja... en als jij je daar aan ergert, dan zou ik zeggen lees er maar overheen. Dat werkt perfect

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren22.06.20060 likes
geberut??? hahahaha gebeurt dus he
Citeren22.06.20060 likes
hihihi

oja Tess, als je een berichtje plaatst en je denkt: VERHIP een TIEPVAUD .. dan staat er in het bericht naast Quote ---> Verander .... klik daarop en je kan het verbeteren en daarna weer opslaan. Goedhe!
Citeren22.06.20060 likes
Hahahaa oepssss nooit opgelet
Ben blond he, dat betekend langzaam praten en 2x uitleg graag

Thnxxx voor uitleg

Groetjes Tess xXx

PS heb bij deze dus net ff getest
Citeren22.06.20060 likes
ow. dat wist ik ook niet timber
Citeren22.06.20060 likes
tja top ach wat zal ik eens zeggen. als het in een gewoon gesprek zou zijn zou je volkomen gelijkhebben , maar hier ach .
als iemand zich voorsteld zet ik er ook graag wat onder en het liefst iets meer dan hoi en welkom hier.

ikwil graag dat mensen me meteen onthouden en dat doe je alleen als je of wat lolligs neer zet of wat over jezelf.

maar ik snap je probleem de laatste tijd eigenlijk niet zo goed.

jij hebt het er over dat je de oude chat weer terug wilt. je kan beginnen door de oude top weer tegebruiken in plaats van deze top.

de oude top was leuk in voor een geintje en gezellig
de nieuwe top is serieuser en heeft over al een weerwoord op en het liefst negatief . en dat vind ik wel jammer

maar hoe is het met top??
lekker weer daar??
nog wezen stappen??
hoe is het met je panda??
marloes nog lief voor je??
bevalt je baan ??
ohhhhhhh kan nog zoveel vragen verzinnen om het onderwerp te veranderen maar goed zal het niet doen zal me inhouden
wil je niet onnodig op de kast jagen hahhahahah

1

Adverteer hier