Citeren31.07.20060 likes
verliefd en niemand die het weetikkes is verliefd,
Advertise here!! |
Citeren31.07.20060 likes verliefd en niemand die het weetikkes is verliefd, |
Citeren31.07.20060 likes lekker duidelijk daan pffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.07.20060 likes ben duidelijk jam altijd zeg waar het op staat,maar vertel ook nooit geim door
XXXXXXXXXXXdaan |
Citeren31.07.20060 likes blijf ons geheimpie daan, beloof ik je..............xxxxxxxxxxxxxxxx ![]() ![]() |
Citeren01.08.20060 likes ![]() Je tuint er in met allebij je oohooruh Wordt nooit verliefd meisje wat ik zeg is waaaaaaar Wordt nooit verliefd want dan ben je de sigaar!!! ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.08.20060 likes tja je kan niet alles hebbu,
maar verliefd heid maakt mij wel vrolijk en blij, en dat is de meeste reden om dit gevoel te behouden, al zal het mss weer over gaan!!!!!!!!! xxxxxxxx daan ja jam is onze geheimpie hihihihihiih drak mis je me niet eens? lekker dan m'n verliefd heid voor niets |
Citeren02.08.20060 likes welk geheimpie??? zelf ik weet het niet.... hahhaah ![]() ![]() ![]() en jij vertelt het me toch niet... wheeeeeeee ![]() |
Citeren02.08.20060 likes tja wat is verliefd zijn, verliefdheid gaat over in houden van ![]() |
Citeren02.08.20060 likes ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... is ons geheimpje ..zucht... |
Citeren03.08.20060 likes tja ikkes zo verliefd,
tja dodo zal het mss over gaan naar houden van, het is nu een geim en deel me niet met iedereen, maar heb vandaag geleerd van een speciaale charvriend dat het een groot woordt is en meer is dan nemen en het ook gaat om het geven, maar een ding weet ik zeker het maakt mij erg blij, dus laat mij maar dan verliefd zijn, hou van jou is toch al zooooooooooooooo een groot woord, en verliefd zijn kan iedereen weesu, xxxxxxxxxx daan |