Citeren14.05.20120 likes
Zal ik ook eens vertellen dan
Migor is
M van me voornaam Marijn
Igor is me 2de naam, dus weten jullie dat ook.
Migor is
M van me voornaam Marijn
Igor is me 2de naam, dus weten jullie dat ook.
Advertise here!! |
Citeren14.05.20120 likes Zal ik ook eens vertellen dan
Migor is M van me voornaam Marijn Igor is me 2de naam, dus weten jullie dat ook. |
Citeren23.05.20120 likes Mijn naam komt van Yin de tegenpool van Yang.
Yin is vrouwelijk, en Yina maakt de naam nog iets vrouwelijker. De naam bestaat nog niet zo heel lang en er worden maar weinig kinderen zo genoemd, maar ik vind hem supermooi. Yin betekent o.a Koud - Ik ben geen zomermens, tot 21 graden vind ik het lekker, daarboven voel ik me vaak moe, slap, uitgeput. Maan - Deze heeft iets mysterieus en daar hou ik wel van. Donker - Ik ben een avondmens en voel me het beste in mijn element in de avond/nacht. Zwart - geen kleur, maar buiten rood, paars en blauw om wel een 'kleur' waar ik het meest van hou. Water - ik hou van de zee, de branding. Onder - Waarom niet? Vet - Oh zo vrouwelijk, en ik heb het genoeg. Haat - Is iets wat buiten mezelf staat. Kortom ik ben enorm vrouwelijk, enorm Yin, Ik ben Yina. |
Citeren23.05.20120 likes
JOOO Dat heb je leuk getypt Yina dat doen ik ff niet over mij naamde meeste weten over mijn nike-name dus...wolf of wolven vind ik zelf heel bezonder waarom het zijn prachtige dieren net als de film dance's with wolv |
Citeren20.06.20120 likes foto zegt meer dan 1000 woorden |
Citeren20.06.20120 likes kee kee ik ga ook overstag..
me naam twinky komt eigenlijk van de twinkle .. maar twinkle was al bezet.. twinkle .. omdat ik lichtjes in me ogen heb die door de zien heen kunnen kijken hihi . |
Advertise here!! |
Citeren20.06.20120 likes OMG ik zou t toch echt niet meer weten waarom ik deze naam ooit gekozen heb...waar ie vandaag komt..bloos. |
Citeren24.07.20120 likes mijn naam is zelf bedacht
shortywheel heb ik gekozen omdat ik klein ben dus shorty en wheel omdat ik in een rolstoel zit. Ik vond hem leuk en grappig. |
Citeren24.07.20120 likes
de latijnse naam van de wolf is CANIS LUPUS;dat wil zeggen'de grijze wolf[een wolf]
|
Citeren14.08.20120 likes bijnaam die ik heb gekregen van maten toen ik jaar of 14 was, omdat ik de hele dag rode ogen had als ik ff gezwommen had (van het chloor) |
Citeren16.08.20120 likes mijn naam komt niet van de kauwgom. Ik zit bij een sportclub en die heet sportlife. Ik sportte veel en deed het graag, kwam er ook 5keer per week, vandaar mijn naam... |