Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

verklaar je chatnaam

Advertise here!!

Citeren17.08.20090 likes
de mijne is niet zo moeilijk carin is gewoon mijn reallife naam, ik was voorheen doornroosje maar er kwamen meerdere doornroosjes ik heb daarom mijn naam veranderd
Citeren17.08.20090 likes
Simpel toch... Laura is mn naam en die x weet niet waar die voor staat eigenlijks, een extraatjeee ofzo
Citeren17.08.20090 likes
myn naam;mmmmm broertje logde me ergens in en vroeg;heee je mot nicknaam hebben ,ik zei wat?beetje om me heen gekeken ,zag planten en myn bakkie koffie staan ;combi snel gemaakt;ben er nog steeds tevreden mee;groetjes
Citeren17.08.20090 likes
komt van Babbeltje,maar wilde op deze site een andere naam,Babs was al bezet,met Babsie lukte t wel
Citeren17.08.20090 likes
schorpioentjuh......makkelijk....van schorpioen dus me sterrebeeld waar supper trots op ben:-)die juh der achter om dat niek zo heel groot ben denk ik whahahahah

Advertise here!!

Citeren17.08.20090 likes
wolf blijft wolf deze nickname is er al jaren en ik vindt het pratige beesten
Citeren17.08.20090 likes
Visser wilde eigenlijk Mokum maar lukte niet omdat ik in vlaardingen woon en dat vroeger vissers plaats was en er nog wel veel reders aanwezig zijn is het Visser geworden
Citeren17.08.20090 likes
mijn vornaam is miriam en mijn vader zei en zegt altijd marie tegen mij
Citeren28.08.20090 likes
butterfly_demon komt van vlinder en een demon he... een vlinder is lief en een demon is stout.... die combinatie past wel bij mij... ik kan heel lief zijn maar ook stout dus vandaar die naam...
o_-
Citeren28.08.20090 likes
nou de mijne is wel makkelijk heet wilma alleen die naam was al bezet en typ vaker wel met dubbel aa dat ik te snel ben met typen ofzo en daarom maar wilmaa van gemaakt

Adverteer hier