Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

verhuzien:(

Advertise here!!

02.11.20050 likes
hey liefies van kletsen,
nou ik ga verhuizen morgen (want vandaag is neit meer gelukt :duivel: ) hihi maargoed ik ga verhuizen oww jake!!!! w8 ff hoor hihi jake zat kussens naar mij te gooien :/ oke maar goed. verhuizen (focus focus)zo k ga naar ons oude huis want dat is goedkoper dan moe tik du sin een hoogslaper in un mini kamertje met 3 kasten (kleine) en un buro onder de hoogslaper en jje kan ongeveeer 2 stappen zetten en er zijn 2 mega grote ramen maar dan hebben we wel een grote tuin maar kelly (of te wel kellyddd) gaat neit mee verhuizen want zij gaat met haar egt ouders naar ik weetn eit meer verhuizen want haar ouders (ex-buren) die waren heel vaak weg daarom kreeg ze ook un kamer en zo en was ze er bijna altijd maar nu gaat ze met haar ouders weg dus dan moet ik zonder haar leven
maar ik ga fff naar de chat
doei kuss snoes
02.11.20050 likes
eey lieve snoez!! je had het me gisteren al alemaal verteld maat tog wil ik nog ff un keer jou en kelly sterkte met de hele boel wensen he!! dikke kuss en als ik het sow lees is die kamer egt nie sow heel klein hoor haha ik heb volgens mij un kleinere kamer!! met als enigste leefruimte me bed haha!!! mare hoe klein je kamer nu ook is dat maakt tog niks uit owk un kleine kamer kun je heel gesellie maken hoor!!!! en wel beter tog dat je weer un groote tuin hebt!!! probeer het posietieve ermaar sowveel mogeluk van in te sien!!! en voor kelly hoop iknatuurluk heel erg dat se niet verweg gaat wonen en dat se nog stees bij jullie op besoek kan komen!!! en dat se het leuk gaat hebben met haar eigen ouders!!!
dikke kuss en heel veel knuffels!!!
kirsten!!
02.11.20050 likes
schat ga jou onwijs missen als je zo verwe g gaat wonen en ik wet dat je vandaag alleen maar aan t verhuizen ben en nieteens meer tijdhep voor je toneel laat staan voor mij komje dna eve vanavond langs (dus als je dit leest dan meot je alangskomen want anders vind jij kletsen.com leuker dannmij en dan weet ik watik moet doen...........)
kus hopelijk tot zo kus jake
02.11.20050 likes
hoi snoes
niet leuk verhuizen,dat weet k maar troost je ,inge heeft ook ma een heel kleine kamer
02.11.20050 likes
haha :P
oke miriam :P kussssssssssssssss
en jake ik ben boos op jou :boos: ben ik nu eindelijk bji jou ga je stomme spelletjes met je broer sperlen :boos: grrrr

Adverteer hier