02.11.20050 likes
hey liefies van kletsen,
nou ik ga verhuizen morgen (want vandaag is neit meer gelukt :duivel: ) hihi maargoed ik ga verhuizen oww jake!!!! w8 ff hoor hihi jake zat kussens naar mij te gooien :/ oke maar goed. verhuizen (focus focus)zo k ga naar ons oude huis want dat is goedkoper
dan moe tik du sin een hoogslaper in un mini kamertje met 3 kasten (kleine) en un buro onder de hoogslaper en jje kan ongeveeer 2 stappen zetten en er zijn 2 mega grote ramen maar dan hebben we wel een grote tuin
maar kelly (of te wel kellyddd) gaat neit mee verhuizen want zij gaat met haar egt ouders naar ik weetn eit meer verhuizen
want haar ouders (ex-buren) die waren heel vaak weg daarom kreeg ze ook un kamer en zo en was ze er bijna altijd maar nu gaat ze met haar ouders weg dus dan moet ik zonder haar leven 
maar ik ga fff naar de chat
doei kuss snoes
nou ik ga verhuizen morgen (want vandaag is neit meer gelukt :duivel: ) hihi maargoed ik ga verhuizen oww jake!!!! w8 ff hoor hihi jake zat kussens naar mij te gooien :/ oke maar goed. verhuizen (focus focus)zo k ga naar ons oude huis want dat is goedkoper

maar ik ga fff naar de chat
doei kuss snoes