Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

verhuizen naar nederland

1

Advertise here!!

Citeren26.10.20080 likes
ik zou graag in nederland komen wonen maar weet niet hoe ik mijn gerief kan mee krijgen heb zelf geen vervoer en heb namelijk geen huisje om te huren en ben dol geworden op nederland dankzij de chat en de vrienden die ik gemaakt heb willen jullie mij helpen pleas of voor paar weken te komen logeren bij iemand tot dat ik iets gevonden heb om te huren desnoods wil ik de huur mee betalen
Citeren26.10.20080 likes
Eeeeuh klap van de molen gehad? Draai je ff 180 graden om, en loop daar de grens over, de fransen kennen nog enig vorm van rust en ontspanning, is in nl moeilijk te vinden....
Citeren26.10.20080 likes
nou ben liever hier als in frankrijk

sorry geen kamer oid te huur , carin heeft mn schuur al
Citeren26.10.20080 likes
ik heb dus ook geen kamer want ik huur de schuur van shirley, ben blij met m'n eigen stekje daar
Citeren26.10.20080 likes
dus sjeik wil naar frankrijk de oplossing ligt voor de hand sjeik naar Frankrijk en Rogerke in woning van Sjeik heb je zak geld bij je als je naar Frankrijk gaat

Advertise here!!

Citeren26.10.20080 likes
klap van de molen...volgens mij een grote molen met grote wieken, laat ie maar 360 graden draaien draait ie een vast punt in belgië,heb nog wel een paar chemische ankers om hem op z'n plaats vast te lijmen
Citeren26.10.20080 likes
Roger,ik denk dat je eerst een baan moet vinden in nederland,en dan heb je een financiele binding met nederland,dan krijg je ook eerder een woning
Citeren26.10.20080 likes
Rogerke is niet omdat je vrienden hebt van nederland dat je meteen moet vluchten naar nederland. Heb ook vele nederlandse vrienden, en wij horen en zien elkaar op tijd en stond. Geef een een goede raad voor dat je daar aan begint denkt daar maar eens goed over na. Groetjes snoesje
Citeren14.11.20080 likes
sorry mensen mijn besluit staat zeker vast nu ik verhuis naar nedereland ik voel me niet meer welkom in belgie geen familie geen vrienden meer iedereen laat me in de steek heb al weken en maanden in een pschiatrie gezeten daarvoor ik wil er niet weer in zitten toch bedankt voor jullie reactie moest jullie nog reactie hebben laat maar komen hoor
Citeren14.11.20080 likes
Rogerke heel veel sterkte,kuss

1

Adverteer hier