|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey rakkertje ,
bij deze een welgemeende proficiat met je verjaardag , geniet ervan samen met je vrouwtje en natuurlijk ook met je kleine sarah
groetjes van je schoonbroertje Elvis |
nou dan wens ik bij deze rakkertje een hele fijne dag
hartelijk gefeliciteerd |
Anonymous Undefined 65739 berichten van harte rakker met je verjaardag en wens je een fijne dag toe
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Rakkertje
Een hele gelukkige verjaardag gewenst. Maak er een fijne dag van met je vrouwtje en je dochter. Veel geluk nog !!!!!
kusssss
Toska |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey rakker
ik had het dus (ook) goed  van harte vandaag gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag gewenst
kusssss jeanette
|
|
feye Undefined 360 berichten heyyy rakker,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag  een feestelijke dag samen met je dochter en vrouw
kusss feye
. |
suusjuh Undefined 1233 berichten Whahahha Rakker, nogmaals van harte gefeliciteerd
en ook vandaag een gezellige dag gewenst  xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten uh alweer gefeliciteerd( goh is iedereen nu telkens 2 dagen agter mekaar jarig? wil ik owk wel hihihi)
heel fijne dag nog vandaag rakkertje!
kuss kirsten |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten hey rakker van harte met je verjaardag en maak er een te gekke dag van  dikke knufffffffff boerharms en peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey lieve broertje,gelukkig verjaardag en feest maar flink vanavond met sarah en de andere leden van je gezin.
3 dikke kussen van je zus en neef en geef sarah een stevig smakkerd van mij
|
|