Forums  ›  Spelletjes  ›  Chat kwissen

vanavond 8 september om 21:00 uur een vernieuwde kwis

Advertise here!!

Citeren08.09.20090 likes
vernieuwde kwis vernieuwde kwis vernieuwde kwis

dinsdag 1 sept om 21:00 uur, zal er weer een kwisavond voor jullie zijn , het is een kwis met 25 meerkeuze vragen het onderwerp is nog een verrassing.
om de prijzen te ontvangen , moet je wel geverifieerd zijn .
de kwis wordt gedaan door shirley & carin

eerste prijs is: 1 maand viplid en een kletsen.com artikel*
tweede prijs is 2 weken viplid en een kletsen.com artikel*
derde prijs is 1 week viplid en een kletsen.com artikel*

Citeren08.09.20090 likes
ik wens iedereen heel veel succes die meedoen aan de kwis, en shirley en carin heel veel succes met dat stelletje ongeregeld..........hahahahah dikke kuss en knuffff
Citeren08.09.20090 likes
maar de grootste ongeregelde durft er niet te laten zien
Citeren08.09.20090 likes
whaaaaaaaaaaaa bedoel je mij ermee visser hahahahahah lig hier helemaal dubbel, maar je hebt helemaal gelijk hahahahahah ik durf niet te komen nee, dikke kuss en knuff en heel veel succes vanavond en veel plezier met het kwissen
Citeren08.09.20090 likes
en is zo gezellig uurtje antwoorden geven op vragen waar van je denkt hoe komen ze daaraan maar ik ben er dames hoezo om 21.00 uur is dat wel juist Visser

Advertise here!!

Citeren08.09.20090 likes
ja visser de tijd is juist we hebben het een uurtje opgeschoven ,
Citeren08.09.20090 likes
maar 1 september was verleden week Carin
Citeren08.09.20090 likes
lieve visser,

om dat tijdstip ben ik gewoon heel druk, kids net terug van sport en die moeten dan nog eten, of kinderen hier te spelen of wat dan ook, dus ik ben er inderdaad nooit op dat tijdstip, maar nogmaals succes, nu maar hopen dat je net zo goed bij bent als om 20.00, tis wel een uurtje later, dikke kuss en knuffff

Adverteer hier