Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

vakantie

Advertise here!!

Citeren06.06.20050 likes
hoi,

Ik ga deze zomer naar het zuiden van Frankrijk op vakantie, de streek ardeche.
Heeft er iemand ook al naar daar op vakantie geweest?
Ik ben op zoek naar leuke uitstappen daar,
Iemand ideeen?

groetjes

Marijke
Citeren09.06.20050 likes
Hoi Marijke,

Ik ben ook eens in de ardeche geweest en ben daar ook wel eens uitgestapt. Ik vond het erg warm in de auto. Dus soms uitstappen is een aanradertje.

Succes,
Beethoven.
Citeren09.06.20050 likes
heyyy,

Ik ben ook al naar die streek op vakantie geweest! Een hele leuke, gezellige en mooie streek. Ik ben naar het dorpje Saint Remy geweest en het jaar daarop naar Saint Martin, alle 2 kleine, rustige dorpjes. Ideaal om eens van een rustige vakantie te genieten. Ik raad je aan, als je het kan, de afvaart van de ardeche te doen met de kajakken, h??l leuk! Het neemt wel een hele dag in beslag want het is maar liefs 30km lang, ik zeg het je, h??l leuk maar vermoeiend, hihi... Je moet ook zeker de uitzichtpunten van de ard?che doen! Wij zijn ook grotten gaan bezichtigen, maar vraag me niet de naam hoe ze heten,die zijn mij ontsnapt, sorry!!! Een goude raad: neem genoeg pauze onderweg als je met de auto gaat en veel drinken (geen alcohol) hihi... beste is van s'avonds te vertrekken en als je de rit ineen stuk door rijdt, ben je er tegen de morgen! Wij hadden wel 2 chauffeurs en handig natuurlijk! Verder zou ik zeggen, geniet van het lekkere eten, lekkere wijn, want dat hebben ze daar!!! (heb ik ondervonden) en geniet van de zon, de ard?che en de gezonde lucht,

Vele groetjes,

Snoop
Citeren31.05.20060 likes
Joke? Marijke?

Hoe is die vakantie geweest?

Adverteer hier