Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

tweede kerstdag

Advertise here!!

25.12.20050 likes
aan alle lieve kletsers
helaas heb ook ik mn dingetjes denre wilde de chat afsluiten voor een a twee dagen ivm kerst aangezien ik toch van vele heb gehoord dat jullie wel ff komen kijken heb ik dat afgeraden ik ben er voor jullie eerste kerstdag helaas tweede kerstdag heb ik ook dingen te doen waar geen pc aanwezig is en ik het dus echt niet gaat redden om er voor jullie te zijn ik vraag hier voor jullie begrip ik hoop er wel heel veel te zijn maar ben bang dat dat in de avond niet gaat lukken ik hoop dat jullie het netjes houden op kletsen.com en dat jullie rapporteren als het niet netjes is geweest en aan alle modjes als je tijd heb en er is niemand en jullie willen modereren heel graag dan en bvbd we kletsen.com na kerst weer iedereen hele fijne dagen toe gewenst en tot snel weer zeker wel voor oud en nieuw hoop ik lieve groetjes van shirley aan iedereen en nog maals hele fijne dagen toegewenst van kelly (mijn dochter) en shirley
26.12.20050 likes
shirley geniet ervan..........je hebt het verdient !!!! en iedereen die de klets waardeert zal zich ten alle tijden gedragen !!!

nootje
26.12.20050 likes
lieve nootje
bedankt voor je berichtje lief van je ik hoop dat ook jij hele leuke dagen heb gehad
lieve groetjes shirley
27.12.20050 likes
hallo lieverdjes van mij,.....
zoals jullie zien ben ik nog even online.
Mijn pc is weer terug, maar moet nog e.e.a aan gebeuren voordat hij weer helemaal de oude is. Maar ik ben weer dik tevreden mijn het vertrouwde pcke van me. weg met dat ene rotding. Helaas heb ik geen email adressen meer van jullie. als jullie me een mail willen sturen zodat ik jullie weer in mijn adressenlijst kan zetten.... alvast bedankt.
hoop dat jullie de feestdagen goed doorgekomen zijn.
groetjes cats.
27.12.20050 likes
Hey lieve Cats, fijn om te zien dat je weer "op de lijn" bent whaahahahaha....
Ja, ik heb een bijzonder hemelse kerst gehad, heb nog aan mijn geliefde laten zien mijn eigen impressie van Moeder Maria hahahahahahaha.....je weet wel wie en wat ik bedoel hihihihihi
Maar ik zal je mijn e-mail adres zo toesturen via sms, dan kan je mij weer toevoegen!!!!

Dikke kussssss Jacootje

Advertise here!!

27.12.20050 likes
hahahaahah jaco , je ben dus goed bezig geweest
lieve cats mijn pc begon gisteravond met aan en uit vallen ik kon ook helemaal niks meer maar danzij mijn lieve pa hebben we via veilig modus een herstelpunt kunnen aanklikken anders was bij mij ook alles weg geweest gelukkig heb ik nu alles nog ik mail je zo dadelijk wel kusssssssssssss lieve groetjes shirley

Adverteer hier