Citeren30.05.20090 likes
dank je bonneke en miss het was een hele toffe dag en ook allemaal dank je voor alle felicitatie's leuk om getrouwd te zijn we zijn gelukkig
groetjes rogerke en jennifer xxx
groetjes rogerke en jennifer xxx

Advertise here!! |
Citeren30.05.20090 likes dank je bonneke en miss het was een hele toffe dag en ook allemaal dank je voor alle felicitatie's leuk om getrouwd te zijn we zijn gelukkig
groetjes rogerke en jennifer xxx ![]() |
Citeren30.05.20090 likes Roger en Jennifer,van harte gefeliciteerd ![]() kuss Babs |
Citeren30.05.20090 likes nu nog even een foto rogerke ![]() |
Citeren30.05.20090 likes ja de foto zal proberen een foto op te zetten nu maar anders zal voor dinsdag zijn als ik weer thuis ben ![]() |
Citeren30.05.20090 likes dit zijn er paar foto's van de trouw
groetjes rogerke en jennifer xxx |
Advertise here!! |
Citeren30.05.20090 likes lieve rogerke en jennifer,
Prachtig stel zijn jullie, jullie stralen beiden enorm en zien er erg gelukkig uit, geniet ervan, dikke kuss en knuffffffff En babssssssssss................neem je er maar eentje???.............. Ik eet de hele schaal lekker op whaaaaaaaaaa |
Citeren31.05.20090 likes dank je bonneke we zijn ook gelukkig ![]() groetjes rogerke en jennifer ps.snoepen is niet gezond he bonneke hahaha |
Citeren31.05.20090 likes nog gefeliciteerd rogerke en jennifer, ziet er goed uit op de fotos dat jullie gelukkig zijn, geniet ervan met alles wat er gaat komen ![]() ![]() ![]() groetjes handddd kussss tor. |
Citeren31.05.20090 likes dank je tornado ![]() |
Citeren31.05.20090 likes ach rogerke, er is zoveel niet goed, maar ik mag wel snoepen, ik wil namelijk aankomen ....................... |