Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

trouwen

Advertise here!!

Citeren22.05.20090 likes
lieve rogerke,

geniet ervan, als het goed is trouw je maar 1 keer in je leven, dus maak er een geweldige onvergetelijke dag van, dikke kuss en knufffffffffffffffff En heel veel succes met de laatste voorbereidingen samen
Citeren25.05.20090 likes
lieve rogerke, het is bijna zover, ik wens je heel veel succes met de laatste dingetjes en ik wens je vrijdag een super mooie en fijne en overgetelijke dag toe
Citeren26.05.20090 likes
ja bonneke nog 3dagen begin hier meer en meer zenuwachtig te worden
Citeren26.05.20090 likes
rogerke, dat is een gezonde en normale spanning, maar geniet ervan en maak er een top dag van. Ik wens je alle geluk en liefde toe samen met je toekomstige vrouw. Dikke kuss en knufff
Citeren29.05.20090 likes
Rogerke we wensen je vandaag een onvergetelijk dag ,
geniet er van kerel , en van harte gefeliciteerd met je huwelijk.

veel liefs Ron en Peet

Advertise here!!

Citeren29.05.20090 likes
Lieve rogerke,

Vandaag is het dan zover, de grote dag, maak er een onvergetelijke dag van, heel veel geluk en alvast van harte gefelicteerd met je huwelijk, ook voor je aanstaande vrouw, dikke kuss en knufff
Het weer is geweldig mooi, dus het kan niet meer stuk
Citeren29.05.20090 likes
ook van mij hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk en maak er iets moois van

kusssssssssssss en knuffffffffffff
Citeren29.05.20090 likes
ook van mij hartelijk gefeliciteerd rogerke
wens jullie heel veel geluk

kusss en knufff
Citeren30.05.20090 likes
Als je dit lees, zijn jullie al getrouwd. Hopelijk hadden jullie een hele mooie fijne dag waar jullie nog lang van kunnen na-genieten. Gefeliciteerd nog Rogerke voor jou en je vrouw
Citeren30.05.20090 likes
hey lieve rogerke en vrouw,

En hoe voelt het om getrouwd te zijn, en heb je een mooie en fijne dag gehad??? Nou ik hoor het nog wel, nu kan ik je dan echt feliciteren, dus bij deze van harte gefeliciteerd en ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en liefde toe, dikke kuss en knufff

Adverteer hier